Płytka BP-L 004 Born Pretty Store

Witajcie :)
U Was też taki upał? U mnie straaaszny, ja bardzo lubię lato, gorąco ale czekam z utęsknieniem na deszczyk, żeby było czym oddychać :)
Niedawno otrzymałam paczuszkę w ramach współpracy Born Pretty Store , a w niej między innymi taką cudowną płytkę.

Płytka jest prostokątna, na niej znajduje się 21 wzorów na całe paznokcie.
Podobają mi się chyba wszystkie, ale póki co zrobiłam dwa wzorki z niej, oczywiście w różu ;) 
Wszystkie odbijają się ładnie, choć z dwoma wzorami miałam lekkie problemy.

Pierwsze pazurki, które wykonałam są połączeniem brzoskwinki z Golden Rose Rich Color nr 64 i różu z Vipera Shine&Hold Gel effect nr 555, który jest ostatnio moim ulubieńcem,jeszcze takiego różu chyba nie miałam , lakier szybko schnie i nie robi smug. A kolor jak widać jest cudny:)
Tylko moja biel niezbyt fajnie się chciała odbijać, więc średnio tu się spisała.
Może macie jakiś biały lakier, który fajnie odbija? 

Drugie zdobienie jest też z użyciem lakieru Vipera gel shine, a stemple to czarny Coral, bardzo fajnie odbija wzorki i bardzo go lubię :)

Mojej szwagierce tak spodobały się moje pazurki, że zrobiłam jej takie same ;)
Płytka dostępna jest w dziale  TUTAJ , w dziale Nail Art w tej chwili jest w promocji z 5,99$ na 4,79$. 
Jeśli robicie, bądź chcecie robić zakupy na stronie sklepu pamiętajcie o kodzie URL91 na który otrzymacie 10% zniżki na produkty nieprzecenione , a dostawa jest jak zawsze darmowa.
Jak Wam podoba się płytka?

PS: Zapraszam nadal na konkurs, jeszcze tylko kilka dni do zakończenia TUTAJ:)

                                                                                                                                        Magda ♥♥

34 komentarze:

  1. Świetnie wychodzi Ci już stemplowanie ;) oba zdobienia bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tę płytkę, choć ma wzorki za krótkie na moje szpony ;D
    Co do bieli, dobry jest biały Konad i podejrzewam, że biały lakier do stempli od Colour Alike też będzie dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować w takim razie któryś z tych lakierów :) Dzięki :)

      Usuń
  3. Mam tą płytkę, jest całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne.. zwłaszcza te hipnotajzing ;) Ja do białego stempla ma Konada i jest super.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne wzory! mam białego Konada, ale jeszcze nie używałam, za to biały Mundo de Unas odbija idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pazurki oraz plytka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne pazurki :) Płytka, a raczej wzory na niej, przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. slicznie wyglądają pazurki :) Zapraszam do mnie juz na nowy post -> Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyszło:) u mnie ochłodzenie niestety

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba to zdobienie na którym jest kratka - sznurek - plecionka. Coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają te wzorki :)

    OdpowiedzUsuń