Nowości, paczuszki

Witajcie :)
Uzbierało się u mnie troszkę paczuszek z nowościami i zakupów :)
Na początek cudna paczuszka od sklepu Born Pretty Store, dużą płytkę już Wam pokazywałam, reszta z paczki niedługo :)

Peeling i żel od Elancyl to wygrana w konkursie, bardzo się polubiliśmy a peeling jest moim ulubionym odkąd pierwszy raz go użyłam :)
Ciągle czytałam na blogach i forach dobre rzeczy o Yves Rocher aż założyłam sobie u nich kartę, przy pierwszych zakupach (kupiłam żel o zapachu kawy) otrzymałam zestaw ogórkowy.
Małe zakupy w Super Pharm, odżywkę już miałam wcześniej i byłam zadowolona a tu trafiłam na fajną promocję czterdzieści parę złotych zapłaciłam za nią.
Lakiery Essence zgarnęłam w Hebe, zmywacz otrzymałam w cenie promocyjnej przy zakupie lakieru :)
Pudełeczko od Shiny Box wygrałam niespodziewanie w konkursie na ich fb.
Zestaw Neo Nail kupiłam na fajnej okazji, kupując duży lakier hybrydowy top i baza była gratis. Nie mogłam nie skorzystać z okazji ;) Spodobał mi się pyłek "efekt syrenki" więc też wzięłam :)
Nie mogłam przejść obojętnie obok Golden Rose :)
Obok stoika Vipera Cosmetics również ... ten różowy neonik jest często na moich paznokciach, muszę upolować również inne kolory :)
Chciałam spróbować innego tuszu niż mój Clump Defy więc skusiłam się na Loreal False Lash Superstar, czy okazał się lepszy niż mój ulubieniec? O tym za jakiś czas .
Kawowy żel pod prysznic Yves Rocher tak mi się spodobał, że skorzystałam z książeczki czekowej w której zestaw 3 żeli jest w promocyjnej cenie (otrzymałam jeszcze pogrubiający tusz :)
W CCC upolowałam takie buciki, uwielbiam taki fason.
A taką słodką paczuszkę otrzymałam od Mistero Milano, ucieszyłam się gdy się dowiedziałam, że otrzymam próbkę ich lakieru hybrydowego do testu (na stronie fb robią takie akcje:) )
Wygrana w konkursie na fb Revitalash, za wakacyjne zdjęcie 
I to już wszystko :)
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam tymi nowościami ;)
                                                                                          Magda ♥♥

20 komentarzy:

  1. Ile lakierów :D Uwielbiam zapach tych żeli Rocher.

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę aż tak dwie odżywki.. ale będziesz mieć rzęsiory!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudowności :) Ja wczoraj otrzymałam paczuszkę od Revitalash :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super i co za cudeńka w niej miałaś? :)

      Usuń
  4. Żel kawowy pachnie dla mnie jak jeden z moich ulubionych jogurtów z mlekowity... aż chce się wypić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości :-) lakiery mają śliczne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo z kuponu do YR i ja skorzystałam :D Ale ten żel wzięłam tylko jeden, do niego dobrałam owocowe zapachy :]

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, jakie cudeńka :)
    uwielbiam opakowania stylowane na francuski glamour <3
    czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne nowości ;) nagroda z Revitalash rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ale tego wszystkiego jest, super aż zazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezła z Ciebie lakieromaniaczka, tu lakier, tam lakier :D Czekam na kolejną płytkę BPS :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sporo ciekawych produktow ;) poslesz linka do mistero milano na fb ? mi tylko grupa wyskakuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna wygrana od Revitalash:)

    OdpowiedzUsuń