Naklejki 3D od Lady Queen

Witajcie :)
W paczuszce, która przyszła w ramach współpracy z Lady Queen oprócz płytki przyszły jeszcze naklejki 3D, które sobie wybrałam.
Co do naklejek to rzadko takie używam i troszkę miałam z nimi problemów, ale początki są zawsze trudne ;)


Naklejki na kartoniku mają trzy wzory kwiatuszki, serduszka koronka na cały paznokieć, ale również kilka osobnych serduszek i kwiatuszków.
Podejścia robiłam dwa, przy pierwszym starciu troszkę przesadziłam z dodatkami co mi się nie spodobało ;)
Naklejki mają różne szerokości, które wystarczą na całego paznokcia jak i cieńsze żeby zrobić zdobienie np. na środku paznokcia.

Ogólnie efekt jaki dają na paznokciach jest bardzo ładny, jednak dla mnie łatwiejsze jest w tej chwili stemplowanie niż naklejki, a było odwrotnie :D
Chyba za rzadko teraz bawię się naklejkami :)
Naklejki dostępne są w dziale Nail Art , a dokładniej TUTAJ , w cenie 4,51$.
Wysyłka jest darmowa, a przy użyciu kodu FCLC15 otrzymacie 15% rabatu.
Zapraszam :)
                                                                                                    Magda ♥♥


22 komentarze:

  1. Ładne są! Mnie też stemplowanie lepiej wychodzi niż naklejanie całopaznokciowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że całkiem ładne są te naklejki - szczególnie motyw serduszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Zapraszam na mój blog na konkurs ze ślicznymi dekoracjami do domu!

      Usuń
  3. Naklejki wyglądają pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie całopaznokciowe naklejki tak różnie czasem wychodzą ;) tez wolę już teraz stemplować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your beautiful design. Very elegant.

    OdpowiedzUsuń
  6. nice as usual :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń