Płytka hehe024 od LadyQueen

Jakiś czas temu dostałam maila z propozycją współpracy od Perlie ze sklepu Lady Queen.
Paczuszka przyszła przed samym wyjazdem, więc nie miałam nawet czasu aby wypróbować któryś produkt.
W sklepie jest bardzo duży wybór produktów do paznokci, do makijażu, ozdoby do włosów, torebki itd. Ja wybrałam dwa produkty do paznokci.
Dzisiaj pokażę Wam płytkę, która poszła na pierwszy ogień ;)

Płytka ma pięć wzorów, które bardzo fajnie się odbijają. U mnie zawitał jeden wzorek, ale bardzo przypadł mi do gustu.

Do zdobienia użyłam dwóch lakierów Essence gel 20 Beautiful lies i 09 lucky, a czarny lakier który użyłam do stemplowania to Coral nr 44.
Mi się bardzo płytka spodobała, mojej szwagierce udzieliło się uwielbienie więc zmalowałam i jej pazurki z jej użyciem:)
Jak Wam się podoba?

Płytka dostępna jest w dziale nail art, a dokładniej TUTAJ, w cenie 2,39$.
Wysyłka jest darmowa, a dodatkowo przy użyciu kodu  FCLC15  otrzymacie 15% rabatu.
Zapraszam:)


                                                                                                    Magda ♥♥ 

33 komentarze:

  1. Bardzo ładnie, w obydwu wersjach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdobienie a plyteczka bardzo ciekawa.Ja juz czekam na paczkę od nich prawie miesiąc:-(długo czekałas na swoją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A paczuszka dość szybko przyszła, koło 3 tygodni czekałam :)

      Usuń
  3. Fajna płyteczka ;) widzę, że rozkręcasz się w stemplowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne wzorki ma ta płytka ;-) Wydaje mi się, że ją mam - choć tak dawno nie przeglądałam swoich płytek, że nie dam sobie za to ręki uciąć ;-D To chyba znać, że trzeba coś odkurzyć i wystemplować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta płytka. Ten wzór który użyłaś chyba najładniejszy :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super sprawa! Mega wzór i rewelacyjne wykonanie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa jest ta płytka,wzorki rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!! your nails are so beautiful. I fall in love with them at the first sight! Well done!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej płytki najbardziej jednak podoba mi sie wzór rybiej łuski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie jak wzorki wyjdą na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te płytki to dla mnie zagadka, nie potrafiłabym tego użyć. Paznokcie śliczne, w obu wersjach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna płytka :) Paznokcie wyglądają rewelacyjnie, te wzorki są piękne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płytka bardzo w moim guście a i zdobienie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. płytka cudowna i wzroki jej także podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Madziu płytka jest świetna, z wzorek pierwsza klasa. Jestem pod wrażeniem. :-) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne!!!
    Kochana zaglądając tutaj do Ciebie widzę,że moje paznokcie przy Twoich wypadają bardzo skromnie ;)
    Pozdrawiam gorąco <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne :) Znając mnie, wyszłoby tragicznie :D

    OdpowiedzUsuń