Podkład i tusz Rimmel Wake Me Up

Witajcie :)
Jakiś czas temu zostałam Inspiratorką Rimmel, otrzymałam zestaw składający się z podkładu i tuszu, ale dopiero znalazłam czas aby coś o nich napisać.
W pakiecie inspiracji otrzymałam rozświetlający podkład i nową odżywiającą maskarę Wake Me Up.
Od producenta:
Rimmel przedstawia nowy podkład Wake Me Up. Pierwszy rozświetlający podkład, który natychmiast obudzi Twoją skórę i sprawi, że będzie promieniała zdrowym blaskiem.
Obudź swoja cerę! Lekka, delikatna konsystencja ułatwia aplikację podkładu i zapewnia efekt gładkiej cery. Filtr SPF 15 chroni skórę przed promieniami UV, a rozświetlające perełki sprawiają, że cera promienieje. Dzięki formule zawierającej peptydy skóra staje się bardziej elastyczna, a kompleks nawilżający oraz witaminy C i E odżywiają ją i nadają jej zdrowy wygląd.

Podkład Wake Me Up znajduje się w szklanej buteleczce z pompką o pojemności 30ml, z pomarańczową nakrętką. Mi osobiście opakowanie bardzo się podoba :)
Podkład ładnie i delikatnie pachnie, jest lekki i wydajny i dobrze się go rozprowadza i co ważne nie wysusza mi twarzy.
Ja wybrałam kolor 103 True Ivory, nie byłam pewna czy będzie to dobry odcień, ale okazało się, że jest on idealny dla mnie.
Po rozsmarowaniu fajnie dopasowuje się do cery i delikatnie ją rozświetla, nie tworzy tak zwanej maski na twarzy.
Podkład jest bardzo lekki, nadaje naturalności i świeżości mojej skórze dlatego bardzo go polubiłam.

Tusz Wake Me Up to drugi kosmetyk, który znalazł się w zestawie.
Teraz Twoje rzęsy nie tylko będą wyglądać świetnie ale również będą czuć się świetnie!
Nadaj im pełną objętość, wydłużenie i uniesienie by uzyskać efekt szeroko otwartego oka. Precyzyjna szczoteczka z miękkimi, otulającymi włóknami dociera do każdej rzęsy wyraźnie ją podkreślając nie zostawiając grudek. Formuła wzbogacona o ekstrakt z ogórka i witamin sprawi, że Twoje spojrzenie będzie świeże i pełne energii.
Byłam bardzo ciekawa tego tuszu ponieważ wiedziałam, że miał pachnieć ogórkiem ... tak tak ogórkiem :) 
I rzeczywiście tak pachnie, nie jakoś nachalnie czy mocno ale świeżo.
Opakowanie w eleganckim, zielonym kolorze.
Szczoteczka mimo, że jest większa niż te które zazwyczaj używam jest fajnie wyprofilowana i wygodnie się nią maluje.
Tusz ładnie rozdziela rzęsy i je podkreśla, nie osypuje się w ciągu dnia i wydłuża rzęsy, nawet lekko je podkręca. 
A efekt na rzęsach jest delikatny i naturalny.
Jeśli chcecie naturalnego i lekkiego makijażu polecam Wam tusz i podkład Rimmel Wake Me Up, myślę że się nie zawiedziecie :)
                                                                                                     Magda ♥♥

33 komentarze:

  1. Ja jestem bardzo ciekawa tego tuszu :D Na rzęsach wygląda bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię podkład, tusz tak średnio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten zestawik, i podkład bardzo polubiła, a tusz tak łooo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, tusz jest delikatny mi pasuje on na co dzień ;)

      Usuń
    2. Mnie denerwuje, bo mi skleja trochę rzęsy, więc muszę chwile nad nim posiedzieć :)

      Usuń
    3. Ja najlepiej lubię tusze które mi troszkę podeschną wtedy się najlepiej nimi maluje :)

      Usuń
  4. Uwielbiam ten podkład :) Tuszu nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbuję ten tusz bo firmę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podkład bardzo mi się spodobał, natomiast tusz mnie jakoś nie zaskoczył

    OdpowiedzUsuń
  7. great post :) Have a nice day!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tusz wygląda bombowo! A na podkład polowałam, ale nie upolowałam odpowiedniego odcienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej mam pytanie odnośnie wspolpracy z LadyQueen czy Perlie albo jakas inna osoba z która wspolpracujesz odzywa się do Ciebie? Ja nie wiem co sie z nimi dzieje i jak sa zorganizaowani ale dobijam sie do niej od jakiegos czasu z kolejna recenzją jaka przygotowałam i cisza ;)

    P.S z tuszu jestem zadowolona! ;) tez mam i jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Perlie odezwała się po ostatnim moim mailu z postem, później już się z nią nie kontaktowałam. Może urlopy mają i jakoś ciężko z kontaktem z nimi

      Usuń
  10. Kochana tusz na Twoich rzęsach wygląda fantastycznie, na pewno go wypróbuję-ten zapach ogórka mnie zaintrygował ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również testowałam i jestem zachwycona tym zestawem - a Twoje rzęsy są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio chciałam się skusić na ten tusz, ale się rozmyśliłam szkoda, bo widzę, że jest super:D

    OdpowiedzUsuń