Orly i stemple

Witajcie :)
Dzisiaj u mnie będą znowu stemple, wstyd się przyznać ale płytek mam raptem trzy ... czekam na paczuszkę od Born Pretty Store bo wybrałam cudną płytkę i doczekać się nie mogę :)
Do zdobienia użyłam lakierów Orly, które uwielbiam ale wcześniej nie próbowałam nimi stemplować i zaskoczyły mnie ponieważ nadają się idealnie :)
Sporo zdjęć, ale mam nadzieję że Wam się spodobają ;)

Stempelki są dla mnie coraz łatwiejsze z czego ogromnie się cieszę :)
Do zdobienia wykorzystałam lakier:
Orly Lollipop , Orly Saturated, Orly Hot Tropics i Orly Tropical Pop.
A srebrne kropeczki to Sinner Lady Colour Alike, całość pokryłam topem Sally Hansen Mega Shine. Płytka jest ze sklepu Born Pretty Store, pokazywałam ją już w innym poście.
                                                                        Magda ♥♥

30 komentarzy:

  1. Wyglądają zachwycająco ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne stempelki, bardzo podoba mi sie tlo jakie pod nie zastosowalas- pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie! Z tymi srebrnymi kropkami też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory i to samo mogę powiedzieć o stemplach :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Wiesz, że na początku myślałam, że te srebrne kropeczki to takie drobniusieńkie diamenciki? :) Robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Obawiałam się że za dużo tych srebrnych kropeczek :)

      Usuń
  6. Ładniutkie, efekt jest czarujący! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sLIczności! wersja we fiolecie urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie :D Eh, żebym ja miała cierpliwość i takie umiejętności jak Ty... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej cierpliwości też nie miałam :D

      Usuń
  9. Madziu, dziekuje za cudny komentarz na moim blogu- dolaczam do obserwatorow :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż wygrzebałam swoje stempelki :) I wlaśnie zabieram się za malowanie paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale to ladne, musze sie w koncu wyrwac z tego konada i kupic cos innego

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje paznokcie wygladaja swietnie, szczegolnie wzorek na ciemnym fiolecie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice post as always! :)
    Kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam tą płytkę ale jeszcze w starej wersji i wzorki są za malutkie na moje długie pazury :) Tobie ślicznie wyszło to :))

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podobają mi się te zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń