Orly Blend

Witajcie :)
U mnie znowu chorobowo, ta zmienna pogoda jest straszna pod tym względem, że mój syn co chwilę coś łapie ... a po nim ja :/
W dzisiejszym poście będzie o lakierze Orly Blend, który już od jakiegoś czasu jest u mnie, ale jakoś nie miałam okazji nim wcześniej malować :)
Lubię lakiery tej marki, są trwałe i te kolory ... :) Teraz strasznie mi się marzy Orly Key Lime Twist i jest na mojej chciej liście ;)
Orly Blend to ciemny, kremowy fiolet, jakoś ciężko było mi uchwycić go na zdjęciach i wydaje mi się, że na żywo jest jeszcze ładniejszy niż na fotkach niżej :)
Może Blend bardziej pasuje na jesień, ale to powiedział że na wiosnę trzeba tylko nosić pastele i neony :)

Lakier bardzo dobrze się rozprowadza wąskim pędzelkiem.
Szybko wysycha, wystarczą dwie warstwy aby kolor ładnie pokrył paznokcie.
Nosiłam go 5 dni, mogłam dłużej ale nie wytrzymałam :))
                                                                          Magda ♥♥

41 komentarzy:

  1. Cudny kolorek. Jak tak idealnie malujesz pazurki bez wyjeżdżania na skórki? Mi to niestety się nie udaje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękny! Zazdroszczę paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ten odcień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie że na żywo jest jeszcze ładniejszy :)

      Usuń
  4. Oryginalny kolor, coś pomiędzy czekoladowym brązem a fioletem :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy ten odcień, taki niebanalny. Też cała rodzina przeziębiona u nas teraz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo spodobał :)
      Zdrówka :)

      Usuń
  6. Świetny kolor, ale jak dla mnie bardziej na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się jakoś teraz zachciało innego, takiego jesiennego :D Choć pewnie zaraz wrócę do neonów i pasteli ;)

      Usuń
  7. To zdecydowanie nie jest kolor dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczny kolorek :)masz sliczne pazurki ogolnie! moich chyba nigdy sie nie uda mi zapuscicdo takiej dlugosci:/
    masz ochote na wspólną obserwacje??
    PS:Ta pogoda jest okropna :/ u mnie od ponad tygodnia tylko pada pada i pada a słonce jak wyglada to juz zdazylam zapomniec :/
    Zycze zdrowia dla Ciebie i rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, obserwuję :)
      A pogoda bardzo zmienna i co chwilę coś łapiemy :/

      Usuń
  9. piękny jest ten kolor...u nie fioletowy zawsze i ko każdej porze...nie ma znaczenia jaka pora roku...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor, wiesz,że zawsze bałam się zaryzykować z takim odcieniem,a widzę,że niepotrzebnie.Super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor ciekawy i rzadko go spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor ciekawy i rzadko go spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba. Lubię wszelkie przybrudzone kolory!

    OdpowiedzUsuń
  14. Madzia dużo zdrówka dla was, a kolorek cudny uwielbiam takie fiolety przygaszone,

    OdpowiedzUsuń