Ambasadorka LPM i Nowości

Witajcie :)
 Kilka dni temu dowiedziałam się, że zostałam Ambasadorką Le Petit Marseillais, otrzymałam cudne, pachnące pudełeczko w którym były dwa żele pod prysznic, próbki, opaska na oczy i książeczka ambasadorska.
Zawartość jak i samo pudełeczko zrobiło na mnie wrażenie, pięknie zapakowane, pachnące ... 
Co do zapachów żeli to idealnie dla mnie trafione, gdyż uwielbiam cytrusowe zapachy a takie właśnie one są :)

 Śliczne pudełeczko prawda ? :)

 Jak wiecie Rossmann kusił i nadal kusi promocjami :)
Ja się skusiłam na kilka rzeczy, teraz oczywiście czas na promocję lakierów do paznokci :)
Spoza nowości z Rossmanna nowością u mnie jest pierwszy żel pod prysznic z Yves Rocher i maska Kallos.
W koszyczku z zakupami wylądowały:
korektor Wibo Deluxe Brightener - zachęcona opiniami na blogach skusiłam się na dwa korektory i jestem zadowolona, zapłaciłam za niego 7,44zł za sztukę.

rozświetlacz Wibo Diamond Iluminator - też o nim poczytałam troszkę i się skusiłam, bardzo przyjemny i delikatny rozświetlacz , zapłaciłam za niego 4,79zł więc grosze :)

puder brązujący Manhattan - bardzo lubię ten puder, a że prawie mi się skończył musiał wylądować w moim koszyku , zapłaciłam za niego 11,70zł

tusz do rzęs Max Factor Clump Defy - mój ukochany tusz, już miałam go zdradzić z nowością od Maybelline, ale jednak nie ;) kosztował w promocji 30zł
Pisałam o nim  TUTAJ 
 Dzisiaj polecę jeszcze po lakiery, lista już jest zrobiona ;)
 A jak Wasze zakupy w Rossmannie? 
Moje dwie kolejne nowości to maska bananowa Kallos i żel pod prysznic malina Yves Rocher, to prezent urodzinowy od mojej szwagierki :*
Maskę używałam już kilka razy i jest świetna, bardzo fajnie nawilża i cudnie pachnie bananami, ale o niej w którymś z kolejnych postów.

O żelach pod prysznic Yves Rocher tylko czytałam na blogach ale jakoś nie złożyło się ,abym po nie sięgnęła choć mnie kusiły, ale w końcu mam swój pierwszy żel w dodatku malinowy. Cudnie pachnie aż się chce go wypić :D


Na koniec jeszcze kilka słów o moim konkursie, który się już zakończył ... niestety nie było żadnego zgłoszenia więc zostaje anulowany ... troszkę mi przykro że nikt się nie zgłosił bo myślałam że temat nie jest trudny , ale może się myliłam...      
                                                                                          Magda ♥♥

29 komentarzy:

  1. Mam i ja te cytrusy z LPM są piękne!!! reszta również bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. :) Ja jeszcze poluję na jagodową maskę

      Usuń
  3. Uwielbiam te tusze. Ja zdradziłam.. I żałuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, że zostałam przy nim :)

      Usuń
  4. Gratuluję ambasadorko ;) też poczyniłam małe zakupy na promocji ;) każdej ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) I co tam ciekawego kupiłaś :D

      Usuń
  5. Gratuluje zostania ambasadorką :) A maska bananowa za mną chodzi od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest na prawdę świetna :)

      Usuń
  6. gratuluję ;)
    świetne nowości

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam żele pod prysznic Yves Rocher; maliny nie znam, ale polecam ci o zapachu kawy (jeśli lubisz ten zapach).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię, muszę koniecznie go kupić dzięki :)

      Usuń
  8. Właśnie ja tez mam teraz bananowego kallosa, a rozświetlasz Wibo muszę zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak Ci bananowy kallos odpowiada? :)

      Usuń
  9. Banany i maliny. Jakie aromatyczne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ykhm, zjadłabym banana.. tak apropo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam w planach kupić rozświetlacz i całkiem zapomniałam o nim;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena była niezła, choć bez promocji też na szczęście wysoka nie jest :)

      Usuń
  12. Fajne nowości, maskę bananową też mam i bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń