Idealne połączenie dwóch róży

Witajcie :)
U mnie co chwilę chorobowo, brak czasu i siły na cokolwiek ale w końcu znalazłam chwilkę na zrobienie pazurków i chciałam Wam je pokazać :)
Ostatnio spodobało mi się bardzo stemplowanie więc się uczę i uczę ;)
Kilka dni temu dostałam w paczuszce (o paczkach w będzie w innym poście) od Anita Nails
gumkę do stempla i okazała się świetna. Dzięki kochana :*
 Zazwyczaj jak robiłam stempelki to musiałam poprawiać - malować od nowa ze 2-3 paznokcie bo, a to nie wyszło a to się dobrze nie odbiło, a teraz za pierwszym razem bardzo ładnie odbiły mi się na paznokciach.
Mam nadzieję ,że Wam się spodobają ;)

Płytka, którą użyłam pochodzi ze sklepu Born Pretty Store, bardzo ją polubiłam mimo że początki miałyśmy ciężkie - pisałam o niej w innym poście :)
Dostępna jest TUTAJ, w dziale Nail Art w cenie 2,99$ :)
Do zdobienia użyłam jasnego różu z Sally Hansen, który sam i w połączeniu jest uroczy, ciemniejszego różu Wibo nr 4, a do stemplowania Delia nr 44, który okazał się świetny do stemplowania, na wierzch top Mega Shine z  Sally Hansen.
                                                                                                      Magda ♥♥

Nadal zapraszam do konkursu urodzinowego, który niedługo się kończy a niestety nie mam zgłoszeń :(

41 komentarzy:

  1. Też dzisiaj wypróbowałam nową gumkę i bardzo fajnie się nią odbija ;) Pięknie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna gradientowa baza i super wzorek - podoba mi się bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie paznokcie to prawdziwe arcydzieło

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyszło podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie faktycznie bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny gradient i jakie stemple, jestem na tak! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto było poprawiać, wyszło ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. no kochana teraz myslę, że ta gumka sporo Ci ułatwi stemplowanie :D pięknie wyszło zdobienie i fajnie, że wypróbowałaś corala :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak kochana gumka jest świetna :) A i Coral super się odbija :*

      Usuń
  10. Urocze mani, uwielbiam różowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Ci wyszło to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za jakimikolwiek kompilacjami geometrycznymi... nawet za takimi zawijaskami. Ale lubię odcienie różu, więc tu zdecydowany plusik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie to wygląda :) A jak stempel nie do końca się odbije to polecam zdrapać go paznokciem delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całe mani wygląda świetnie ;-)

    OdpowiedzUsuń