Urodzinowy konkurs malowany

ZAKOŃCZONE!!
Witajcie :)
Dokładnie 12-go marca minęły dwa lata odkąd zaczęłam swoją przygodę z blogiem, nie myślałam wtedy że to tak długo potrwa, a jednak i ciesze się że tu jestem ;)
Chciałam Wam bardzo podziękować, że jesteście ze mną, za wsparcie i pomoc.
Niedługo na moim "liczniku" dodatkowo wybije liczba 35 ;) Więc pomyślałam, że przygotuję dla Was niespodziankę - konkurs i z okazji urodzin bloga i moich urodzin :)
A więc do rzeczy ;)
Na początek zacznę od tego, że nagrody będą dwie - do wyboru.
Temat to "Urodziny rudejczerwieni"  i to musi być napisane na karteczce.
Mam nadzieję, że znajdą się chętni :)

Zasady:
1. Zostań obserwatorem mojego bloga.
2. Stwórz stylizację paznokci, której tematem będą URODZINY - na zdjęciu musi być karteczka z napisem URODZINY U RUDEJCZERWIENI
3. Udostępnij baner ( z linkiem przekierowującym do postu) na swoim blogu.
4. Wyślij zdjęcie pracy na maila rudaczerwien@o2.pl (liczba zgłoszeń prac dowolna)
W treści maila proszę o podanie linku do Twojego bloga, oraz nick/imię pod jakim piszesz bloga, oraz którą nagrodę wybierasz.
ABY KONKURS był ważny musi wziąć w nim udział co najmniej 5 osób.


A teraz nagrody:
Nagroda nr.1
balsam do ciała Cztery Pory Roku ,
peeling do ciała Bielenda ,
naklejki wodne Born Pretty Store ,
zestaw magnetyczny Essence , 
próbka Garnier Miracle cream ,
lakier do paznokci Secret , 
3 lakiery do paznokci Cleme.

Nagroda nr.2
Revitalash Volumizing Mascara tusz do rzęs
płyn micelarny w żelu Bielenda ,
płytka do stempli Born Pretty Store ,
próbka Garnier Miracle cream , 
lakier do paznokci Sally Hansen ,
lakier Colour Alike ,
lakier Cleme.

Baner do udostępnienia:

Nagrody wysyłam tylko na terenie Polski.
Zdjęcia prac można nadsyłać do 1 maja 2015r. wyniki podam w ciągu 7 dni od zakończenia.
Mam nadzieję, że zadanie nie jest trudne i znajdą się chętne osoby :)
                                                                                                                 Magda ♥♥

25 komentarzy:

  1. Najlepszego :) I powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Wszystkiego Najlepszego <3 konkurs fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :) Zapraszam do konkursu :)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego kochana ;) życzę Ci mnóstwa inspiracji, wytrwałości w blogowaniu i ...więcej wiary w siebie! ;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziulku, z okazji drugiej rocznicy bloga życzę Ci pomysłów bez liku - i tak jak Lusia wyżej napisała - wytrwałości i więcej wiary w siebie :) A z okazji Twoich urodzin przede wszystkim zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń :* Nie jedna 35-latka chciałaby wyglądać tak wspaniale jak Ty! :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego dobrego!

    i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego! Ja chyba za mało kreatywna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, e tam za mało .Zapraszam :)

      Usuń
  8. chętnie zobaczę potem jakie prace wykonały dziewczyny :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zyczę kolejnych lat blogowania ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja myślałam że masz dłużej bloga :D niemniej jednak kochana ciesze się, że Cię poznałam nieważne czy ja mam bloga i tak mam z Tb kontakt :D Tobie i blogowi chcę złożyć dużo pomysłów zdobieniowych, kupeeee lakierów i tego co sobie zażyczysz :D 1oo lat :D :*

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja gratuluję w takim razie i życzę spełnienia marzeń. :) Życzę mnóstwa pomysłów i przepięknych lakierów i kosmetyków i czego tylko chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję ser-decznie wytrwałości i pracowitości, a na przyszłość życzę Ci pasma samych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wzięłabym udział, ale jak na złość ''straciłam'' wczoraj paznokcie i czekam, aż odżyją >.<
    Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję,samej marzy mi się,aby z czasem mój blog był bardziej popularny,w końcu po to,to robię. :)
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/04/wiosennie.html

    OdpowiedzUsuń