Joanna, Oleje Świata - Olejek do twarzy i ciała z olejem arganowym

Jak wiecie niedawno udało mi się nawiązać współpracę z firmą Laboratorium Kosmetyczne Joanna, do przetestowania otrzymałam między innymi Olejek do twarzy i ciała z olejem arganowym z serii Oleje Świata.
Całą seria to:
Olejek do twarzy i ciała arganowy, migdałowy i makadamia.
Oraz balsam na suche miejsca 3 w 1 z masłem pomarańczowym (o nim w jednym z kolejnych postów) oliwkowym i kakaowym.
Na FB możecie dowiedzieć się o różnych nowościach, konkursach, zapraszam :)
Ale wróćmy do olejku, ciekawa byłam jak się sprawdzi i ... przepadłam :)

Opis producenta:
Olej arganowy to jeden z najczęściej wykorzystywanych naturalnych składników.
Kompletny hit kosmetologii ma właściwości pielęgnacyjne oraz regeneracyjne.
Moim zdaniem:
Olejek znajduje się w małej , plastikowej buteleczce 100 ml, butelka posiada zamknięcie dziubek, które jest bardzo wygodne w użyciu.
Konsystencja olejku jest dosyć rzadka, obawiałam się zapachu ponieważ często zapachy mnie drażnią niestety (nawet zapachowe tusze) ale zapach olejku okazał się delikatny i cudowny,czuć w nim kokos. Jego woń utrzymuje się na ciele jeszcze długo po posmarowaniu.
Po zastosowaniu olejku skóra jest nawilżona,miękka w dotyku i nabiera pięknego blasku, podoba mi się to iż poradził sobie z moją suchą skórę i zapewnił jej nawilżenie na dłużej.
Olejek jest bardzo wydajny, nie uczulił ani nie podrażnił mojej skóry.
Olejek do twarzy i ciała Joanna jest na prawdę godny polecenia. 
Z tego co czytałam to niektórzy stosowali go również do włosów, ja nie próbowałam ale może wypróbuję jeszcze :)
                                                                                                           Magda ♥♥

31 komentarzy:

  1. lubię tą serię olejków do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie balsamy w słoiczkach z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety mam bardzo problematyczną twarz i nie mogę używać nic poza lekami od dermatolog..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do twarzy go nie używałam, wolałam do ciała :)

      Usuń
  4. Ja jakos za olejkami nie przepadam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też one trochę denerwują. Lubię jak masełka i balsamy zostawiają na ciele tłustą warstwę, ale tłustą... nie znaczy lepką do nieprzytomności, a olejki właśnie tak działają. Poza tym, przy cerze tłustej olejki do twarzy raczej wolę odstawić. Aktualnie stosuję tylko olejek do włosów, dla zabezpieczenia końcówek.

      Usuń
  5. Fajnie , że się sprawdził;) ciekawe jak będzie na włosach ;) gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam ale wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Twoim poradom na blogu, kochana wiem co jest warte wypróbowania-dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę sobie taki sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na mnie zle działają wszelkie olejki jesli chodzi o twarz... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej o tym prosukcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam wersje macadamia, używałam do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście jakoś nie mogę przekonać się do tego typu olejków do ciała, na twarz bym się bała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię do ciała bo fajnie nawilżają, ale każdy ma swoje ulubione produkty których używa :)

      Usuń
  13. Nie miałam, ale mam na uwadze produkty z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  14. Już o nim wcześniej gdzieś czytałam i była to również pozytywna opinia. Wygląda na to, że to musi być dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja najchętniej wypróbowałabym go właśnie na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam ale wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń