Joanna Oleje Świata Balsam do suchych miejsc 3 w 1

Witajcie :)
Przyszedł czas na recenzję Balsamu do suchych miejsc 3 w 1 z serii Oleje Świata ,który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Laboratorium Kosmetyczne Joanna .
Do wyboru mamy trzy balsamy z masłem oliwkowym, pomarańczowym i kokosowym.
Ja wybrałam balsam z masłem pomarańczowym bo bardzo lubię pomarańcze ;)

Opis producenta:
Odkryj idealny sposób na przesuszoną skórę! Balsamiki 3 w 1 do ust, łokci i paznokci, przeznaczone są do specyficznych i wymagających miejsc na skórze.
Dzięki specjalnej recepturze opartej o naturalne składniki ,takie jak masła, oleje i witaminy, cudownie odżywią, zregenerują i nawilżą Twój naskórek. Przekonaj się sama o jego wspaniałych właściwościach!
Jako, że uwielbiam pomarańcze i wszystkie produkty z nimi związane balsamik od razu bardzo polubiłam.
Zapakowany jest on w plastikowym, odkręcanym słoiczku przytwierdzonym do papierowego kartonika.
Konsystencja to taka wazelinka w kolorze żółtym, a zapach jest po prostu cudowny, pomarańczowy i mimo, że jest dość intensywny to nie jest wcale drażniący.
Głównie używałam go do ust, ale czasem również do skórek u paznokci.
Balsam zmiękczał, chronił i nawilżał moje usta choć nie długotrwale, dzięki niemu były one gładkie.

Podsumowując ogólnie bardzo polubiłam ten mały balsamik, który mimo swojej wielkości jest bardzo wydajny więc starczy na jakiś czas.
Nie skleja warg, a ładnie nabłyszcza usta. Myślę, że będę do niego wracać.
Balsam kosztuje  6,49 zł jest dostępny TUTAJ


Przypominam i zapraszam na Konkurs Urodzinowy
                                                                                        Magda ♥♥

34 komentarze:

  1. Ciekawy te balsamik i cena bardzo kusząca

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie miałam go, ale jeżeli miałabym się skusić na jakąś wersję, to byłaby to właśnie pomarańczowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zapach jest na prawdę cudny :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny na łokcie i nie tylko i do tego pomarańczowy zapach

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam swoje ulbuione z eosa a na kolana i łokcie loccitane ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam produktu, ale kojarzę tę serię. Może być fajnym kosmetykiem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. no i mam kolejny powód na zakupy ;P co za życie! :D
    hihihi
    Fajnyy! Chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedys coś słyszałam o tych produktach, ale jakoś mnie nie kuszą

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałby się ;) bo ostatnio przez tą pogodę mam przesuszone usta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, zwłaszcza na tą paskudną pogodę :)

      Usuń
  9. Musi być świetny, kusi mnie bardzo ta seria oleje świata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy, muszę mu się bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dawna ciekawią mnie te balsamy.

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie slyszalam o tym balsamie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go, był zdaje się w Shinyboksie albo Glossy. Bardzo lubię jego działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałam ich jeszcze, ale wyglądają na ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt. Może go kupię jak gdzieś w sklepie go zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę w końcu wypróbować te balsamy, ale jakoś nie mogę na nie trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy balsamik :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie balsamiki :)
    http://szafazapachow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie wypróbowałabym wariant pomarańczowy albo kokosowy. Pojemność mała, ale wystarczyłby do spierzchniętych ust -słoiczek idealny do torebki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam; wolałabym nie w słoiczku...

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam; wolałabym nie w słoiczku...

    OdpowiedzUsuń