Born Pretty Store Qgirl - 010

Witajcie :)
Bardzo lubię oglądać na blogach jak dziewczyny pięknie stemplują , jakie im cuda wychodzą :)
Ja do stemplowania zabierałam się już kilka razy, za każdym razem zamiast coraz lepiej wychodziło mi coraz gorzej ;) Nie należę do osób cierpliwych, więc odłożyłam to na jakiś czas, aż udało mi się w końcuuu ... Nie są jeszcze idealne, ale uczę się dalej :)
Płytkę, którą wykonałam stempelki otrzymałam w ramach współpracy z firmą Born Pretty Store .

Wybrałam ją bo bardzo mi się spodobała, ale nie myślałam, że aż tak długo będą trwały próby, ale nie chodzi o to że źle się odbija to raczej brak moich umiejętności co do stemplowania ;)
W końcu po "wielkich bojach" wyszło mi tak ;)
Do stempli użyłam satynowego Wibo, który bardzo ładnie się odbija.
Płytka jest dostępna w cenie 2,99$, dostępna jest w dziale Nail Art , a dokładniej 
TUTAJ.
Pamiętajcie o kodzie URL91 na który otrzymacie 10% zniżki, a dostawa jak zawsze darmowa.

PS: Na dniach szykuję dla Was konkursik z okazji 2-ich urodzin bloga, które minęły 12 marca :)
                                                                       Magda ♥♥

31 komentarzy:

  1. Ja mam blaszek od groma, ale stemplowanie tak kiepsko mi idzie, że szkoda gadać ;p Tobie wyszło bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) E tam kiepsko trzeba próbować ja nadal będę :)

      Usuń
    2. Dla mnie to czysta abstrakcja...

      Usuń
  2. Fajne mani :) mam ten lakier ale jeszcze nim nie odbijałam dobrze wiedzieć że się nadaje do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te płytki do paznokci :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekałam i czekałam kiedy w końcu efekty Twojego stemplowania zobaczę i wyszło świetnie ;) Mnie też się dobrze odbija satynowym Wibo ( mam granat )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to nie wiedziałam że tak czekałaś :D

      Usuń
  5. ja ze stemplowaniem jestem na bakier..nie wiem czemu nie wychodzi..eh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba ćwiczyć, w końcu się uda, szkoda tylko że czasem cierpliwości brak ;)

      Usuń
  6. Nigdy nie stemplowałam paznokci, może kiedyś spróbuję bo na Twoich wygląda bardzo ciekawie :)
    sezonnamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam choć moje początki były ciężkie :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny efekt. Nigdy nie miałam do czynienia ze stęplami, ale kto wie, może kiedyś spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt super :) nie miałam jeszcze okazji używać podobnych płytek :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyszedł ten wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne, bardzo ładna płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny efekt. Ja nie umiem używać takich gadżetów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie Ci wyszło! :) Ja raz się do tego zabrałam i na tym moja przygoda się skończyła bo potem ile czasu mi zajęło abym skórki doprowadziła do ładu i składu... szok :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cuda, nie znałam takich stempelków, dla mnie to nowość, efekt jest pierwsza klasa :-)

    OdpowiedzUsuń