Semilac ciąg dalszy :)

Witajcie :)
U mnie było znowu chorobowo, tym razem angina najpierw mały za 3 dni ja ... teraz jest już ok więc mam nadzieję że zostanie tak na dłużej :)
W dzisiejszym poście będzie znowu o hybrydach Semilac Diamond Cosmetics, w których jestem już zakochana po uszy ;)
Ostatnio miałam granaty, ale stwierdziłam, że jednak wolę odcienie różu, lub neoniki, jakoś one do mnie bardziej pasują i mi takie kolory odpowiadają.
Tak oto na pazurki wrócił neonik 033 Pink Doll ,który bardzo kojarzy mi się z latem za którym tęsknię, do niego biel 001 Strong White, 096 Starlight Night i naklejki wodne  :) 


I oczywiście Agnieszki jak co trzy tygodnie mnie odwiedza i zmieniamy pazurki :)
                                                                                                            Magda ♥ 

27 komentarzy:

  1. Czarny lakier na kciuku wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pazurki, czarny lakier ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie macie piękne mani ;) śliczne piórka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brak mi słów,są fantastyczne ,te kolory faktura ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie noszę takich, nie mam cierpliwości, ale u Ciebie ładnie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szybciutko się je robi :)

      Usuń
  6. Ślicznie wyglądają! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie łapki i pazurki macie śliczne. Szczególnie podobają mi się piórka :)
    PS Życzę zdrówka!

    OdpowiedzUsuń