Nowości, przesyłki, zakupy i nowa współpraca

Witajcie :)
Dzisiaj będzie paczuszkowo :)
Nowa współpraca, nowości i zakupy :) 
Zacznę najpierw od współpracy, którą nawiązałam z firmą Joanna , otrzymałam do przetestowania świetny zestaw Oleje Świata. Ale o nim już wkrótce w osobnym poście, dopiero się poznajemy :)

Zakupy w Biedronce - elektryczna szczoteczka do twarzy , jak były jakiś czas temu to nie zdążyłam kupić :)

Dzisiaj znalazłam w Biedronce odżywki do włosów Biovax, nie znałam ich wcześniej więc wzięłam dwie na próbę. Szampon Timotei do włosów blond, moje zapasy Schwarzkopf się skończyły postanowiłam wypróbować czegoś innego :)
Rido moje ulubione herbatniki-kuleczki w czekoladzie, jak ktoś nie zna polecam :)

Nagroda od beGLOSSY za konkurs 6 godzin 6 marek

W Super Pharm upolowałam olejek do twarzy z Soraya, pierwsze odczucia są bardzo dobre, ale zobaczymy co będzie dalej. Na pewno będzie o nim post :)

Listonoszka z CCC, upolowałam ją w promocji :)

Nagroda z konkursu na wizaż.pl Wellaton. Mam zapas mojej ulubionej farby :)

Karton słodkości, moja Aga ułożyła puzzle i zgarnęła mi taki kartonik ;)

Paczuszka, którą wygrałam na RevitaLash Polska. Cudny zestawik z którego jeden produkt będzie dla Was w urodzinowym rozdaniu bloga już wkrótce :)

                                                                                                                       Magda ♥ 



38 komentarzy:

  1. Fajne nowości, oleje swiata znam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Listonoszka bardzo mi sie spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, wspaniałe nowosci

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten balsam pomarańczowy Oleje Świata i uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  5. balsamiki wczoraj kupiła wszystkie 3 sztuki :) Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby współpraca była udana. Produkty Joanny są z reguły dobre, więc myślę, że uraczysz nas ciekawą recenzją ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. powiedz mi ile zapłaciłaś za listonoszkę? Jest sliczna może sie przejdę do ccc.
    Ps.zostaje u ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za torebkę zapłaciłam 48 zł, ale wtedy był rabat dla posiadaczy ich karty (jeśli nie masz to można sobie założyć) , bez rabatu kosztuje 69 zł :)

      Usuń
  8. Kochana piękne zestawy ,a listonoszka po prostu cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Revitalash! Same wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  10. same wspanialosci.polecam te olejki i balsamy z joanny,nie zawiedziesz sie

    OdpowiedzUsuń
  11. też złapałam ostatnio tą szczoteczkę w Biedronce ;) i listonoszka z CCC genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna ta szczoteczka :) A listonoszkę uwielbiam :D

      Usuń
  12. Wszystko mi się bardzo podoba - miłych testów :]]]]

    OdpowiedzUsuń
  13. Oleje Świata znam i bardzo lubię zarówno na ciało jak i na włosy :) Gratuluję współpracy i wygranych :) Miłego testowania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam w zapasach ten olejek do twarzy z Sorai. Gratuluję współprac i wygranych! Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubimy ta markę :) świetnie się prezentują.

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile wspaniałości :) Torebka bardzo mi się podoba :)
    Gratuluję wygranej z Revitalash - uwielbiam tą markę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Madzia odżywkę biovax używam an wypadajcie włosy, jest rewelacyjna wiec mogę polecić. A pryncypałki to tez mam ha ha.Aga jest kochana i dba o nas :-)Listonoszka jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna torebeczka , na maszynkę do twarzy miałam chrapkę ale niestety nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle słodkości - oby poszły w cycki ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję współpracy - miałam taki zestawik i był świetny :) Listonoszka jest przepiękna :) uwielbiam takie ale narzeczony by mnie chyba zabił jakbym jakąś torebkę jeszcze kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Same cudeńka! udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bym herbatniczki w kuleczkach zjadła, bo są pyszne.
    Szczotka do twarzy też mi się podoba, chętnie poznam Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń