Wyprzedaż lakierów

Witajcie :)
Jak wiecie zajęłam się teraz hybrydami więc część lakierów nie jest przeze mnie używana... szkoda żeby leżały więc robię małą wyprzedaż jeśli ktoś jest zainteresowany zapraszam :)
Przy każdym lakierze jest opis czy nowy, używany...
Wysyłka polecony priorytet 10zł (w tym koperta)
Lakiery wysyłam po wpłynięciu pieniędzy na konto:)
Najlepiej piszcie którymi lakierami jesteście zainteresowane w komentarzach, a dane do wysyłki na madziasza22@o2.pl, tam również podam swoje dane.


SALLY HANSEN: od lewej 
165 Pink Punk - Użyty 2-3 razy - 7zł SPRZEDANY
110 Green With Envy - Użyty ze dwa razy - 7zł SPRZEDANY
610 Rock Chic - Nowy - 10zł





COLOR ALIKE: od lewej
494 Glubka - Nowy - 8zł
A Typografia - Użyty raz - 5zł


LOVELY:od lewej
I love summer - Użyty ze 2 razy - 3zł
Baltic Sand piaskowy - Użyty raz - 5zł
Ibiza róż - Nowy - 6zł
Ibiza żółty - Nowy - 6zł



WIBO:
Wow sand effect - Użyty ze 3-4 razy, nie widać na zdjęciu ale w miejscu gdzie kreseczki dotąd jest lakier - 2zł



LEMAX: od lewej
Jasny fiolecik-lila - Użyty raz - 2zł
Zieleń - Nowy - 2,50zł
Marmurek jasny - Użyty ze 2-3 razy - 2zł



RIMMEL:
313 Coctail Passion - Użyty ze 3 razy - 10zł



GOLDEN ROSE:
Mat - Użyty na 2 paznokcie stwierdziłam, że nie podoba mi się u mnie efekt ... :) - 6zł
      


11 komentarzy:

  1. Ja mam około 100 lakierów więc podziękuję :D
    Ale też mam na paznokciach hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Mi jeszcze sporo zostało poza tymi ;)

      Usuń
  2. Sama powinnam skusić się na taką wyprzedaż :D hehe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojojoj szkoda, że teraz jestem spłukana :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki i widzę,że mamy podobny gust , dwa z wyprzedaży już mam u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zaszalałam na jedej wyprzedaży blogowej... :D Na razie podziękuję, bo mąż mnie odłączy od konta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu ja jak wiesz od lakierów z daleka, ale mam nadzieję że szybko się rozejdą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się niestety pod tym podpisuję, choć widzę śliczny róż.

      Usuń