Schwarzkopf Professional BlondMe szampon i odżywka z keratyną

Pokażę Wam dzisiaj szampon i odżywkę firmy Schwarzkopf Professional, które stały się moimi ulubieńcami :)
Ten cudny zestawik do włosów blond dostałam od mojej mamy, ciekawa byłam jak spisze się u mnie więc chętnie go wypróbowałam.
Moja mama dobrze wiedziała, że bardzo chciałam do włosów czegoś takiego przez co moje blond włosy uzyskałyby słoneczne rozświetlenie.
Linia BlondMe to linia do włosów blond, które mają w składzie keratynę.

Szampon Keratin Restore Blonde poprawia jasność blondu poprzez rozświetlenie włosów wielowymiarowym połyskiem.
By Twój kolor był jeszcze piękniejszy sięgnij po szampon keratynowy do włosów blond Schwarzkopf BlondMe. Kosmetyk ten widocznie poprawia jasność oraz rozświetla włosy wielonowym połyskiem, dzięki nałym nabłyszczającym drobinkom. Ponadto w jego składzie obecna jest keratyna, która wzmacnia włosy od środka. Szampon posiada kremową konsystencję i bardzo przyjemnie pachnie. 
Szampon keratynowy do włosów blond sprawia, że włosy są pięknie rozświetlone.
Po nim moje włosy stały się błyszczące i gładkie w dotyku, a przy dłuższym używaniu zauważyłam, że ich pasma są ładnie rozświetlone. 
Ma kolor mleczny, perłowy z drobinkami, bardzo ładnie pachnie. Pojemność jego to 250 ml, jest bardzo wydajny.

Odżywka Keratin Restore Blonde pielęgnuje włosy, oraz ułatwia rozczesywanie.Doskonale pielęgnuje włosy, odżywia je. Dzięki obecnej keratynie wnika głęboko we włosy wzmacniając je od wewnątrz.
Jest to odżywka do wszystkich rodzajów włosów blond, spełniła to co pisze producent, a mianowicie ułatwia rozczesywanie. Włosy po niej są gładkie i bardzo miękkie. Mam wrażenie, że rozświetla włosy, poszczególne pasma. Trzymamy ją na włosach 5 minut i spłukujemy
Odżywka ma kolor mleczny, jest lekka i nie obciążała mi włosów.
Mi bardzo odpowiada i chętnie do niej wrócę.
Pojemność to 200 ml więc starcza na prawdę na długo ponieważ jest wydajna.
Ten zestaw bardzo przypadł mi do gustu, jednak na początku używania gdy zaczęłam ich szukać na stronach lekko się zmartwiłam co do cen, ponieważ szampon kosztował  około 50zł, a odżywka około 55 zł . Jednak znalazłam stronkę gdzie są one w promocji hairstore.pl i odżywka w tej chwili kosztuje 29,99 a szampon  29,50 zł :)

Może znacie tą linię do włosów blond? Chętnie poznam Waszych ulubieńców do włosów :)
                                                                                            Magda ♥ 

29 komentarzy:

  1. Nie znam, mam ciemne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym taki przetestowała ale do ciemnych włosów :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem szatynką ale podczas zmiany kolorku na blond na pewno będę pamiętać o tych produktach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci blondu, eh cholernie bym chciała zostać blondynką, ale trudno natura obdarzyła mnie brązem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja farbowana ;) Z rudo czerwonych przeszłam na blond :)

      Usuń
  5. o coś d moich włosów, nie używałam tej serii, kusisz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym nie miała takiego zapasu szamponu to chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodziewałam się, że będą miały fioletowy kolorek a tu zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym właśnie wypróbować jakiś szampon, które fajnie rozświetli moje rudo złote refleksy

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam tej serii. Aktualnie poszukuję kosmetyków do włosów niebieskich :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam ;) bo jestem brunetką ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię z keratyną szampony, co prawda tez jestem brunetką ale kto wie może kiedyś :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana nie znam tej linii, może dlatego,że mam ciemny kolor włosów.
    Kiedyś próbowałam szamponu Timotei ze złotym refleksami i wiem,że naprawdę efekt był fantastyczny.
    Włosy mieniły się w słońcu złociście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. JA jestem blondynką, ale włosy mam rozjaśniane za pomocą gęstych i cienkich pasemek robionych rozjaśniaczem... i zbędne mi są takie cacuszka, bo kolor jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń