Pazurkowo z Semilac :)

Witajcie w Nowym Roku :)
Życzę Wam aby było on lepszy niż poprzedni, aby spełniły się marzenia :)
U mnie Święta minęły szybko tak jak i Sylwester, który spędzaliśmy w domu :) Mój 5-letni synek wytrzymał do 1-ej ja już padałam zmęczona a on tańcował :)
Dzisiaj będzie pazurkowo :)
Jak wiecie ostatnio zajęłam się znowu hybrydami ... więc będzie o hybrydach Semilac.
I tak jak niedawno pokażę Wam moje hybrydki i szwagierki mojej stałej klientki :)
Do mojego zdobienia użyłam lakieru 003 Sweet Pink , a połączenie na dwóch paznokciach to 033 Pink Doll i 042 Neon Raspberry, do tego naklejki wodne :)

Paznokcie mojej Agnieszki to mięta, czerń z drobinkami i naklejki wodne :)                      

Jeśli chodzi o lakiery hybrydowe Semilac to są już przetestowane ponieważ wykonałam nimi pazurki kolejny już raz:) 
Są wysokiej jakości, nie odpryskują i fajnie się "noszą" nawet do 3 tygodni, można i dłużej jeśli komuś nie przeszkadzają odrosty :)
Jak Wam się podobają? :)

PS: Powoli szykuje się dla Was rozdanie :)
                                                                                                  Magda ♥ 
                                                                                            


39 komentarzy:

  1. Wow ale piękne wyszło to przejscie w cieniowaniu i ten kotek na środku sprawił, że na mojej buzi pojawił się uśmiech :)
    Mietka się pięknie z ta czernią komponuje to już wiem, że do sb pasują dzięki Tobie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się, choć jeszcze dużo przede mną :D
      Dziękuję :*

      Usuń
  2. Jakie słodkie pazurki z kotkami ;) miauuu ;) Na miętowe sama bym się skusiła ;) piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lucy zapraszam na miętowe ;)

      Usuń
  3. Ale cudne! Będę wdzięczna gdybyś mogła mi napisać jak zrobiłaś to połączenie dwóch kolorów i jak nałożyłaś naklejki wodne na hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kochana najpierw pomalowałam jasnym różem - lampa, potem połowa brzoskwinką druga połowa paznokcia neonem i pędzelkiem starałam się na środku połączyć i do lampy i drugą warstwę tak samo :)

      Usuń
  4. Urocze te łapki, a laleczkowy lakier mega uroczy :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarobkowo zacznij malować pazury, bo wychodzą ci śliczne za każdym razem. Kolorki piękne, mięta do zjedzenia ha ha

    OdpowiedzUsuń
  6. te z kotkiem są przeurocze, jaki cudny gradient <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwa piękne :))) Szwagierka to Cię powinna po rączkach całować za takie cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne <3 mięta wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oba zdobienia są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne obie wersje mani! Ja w poniedziałek idę na pierwsze hybrydy z życiu i już nie mogę się doczekać:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pokaż pokaż co masz na pazurkach :)

      Usuń
  11. Cudowne! Też chce takie piękne hybrydki umieć robić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze cudne,a ten kocur mrrrrr....

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne obydwie wersje, zazdroszczę talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne, urocze kociaki!!! uwielbiam koty.

    OdpowiedzUsuń