Krem Antybakteryjny do rąk OsmozaCare

Witajcie :)
Dzisiaj pokażę Wam zawartość kosmetyczki OsmozaCare, którą wygrałam jakiś czas temu na fb OsmozaCare

Kosmetyczka ta zawiera:
Antybakteryjny krem do rąk,
Aplikatory do paznokci ZMIĘKCZANIE I USUWANIE SKÓREK,
Aplikatory do paznokci ZMYWACZ DO LAKIERU,
W prezencie:
Aplikatory do demakijażu oczu.
W tym poście opowiem Wam o kremie antybakteryjnym, który stał się jednym z moich ulubieńców.
Osmoza Care jako pierwsza wprowadziła na rynek polski innowacyjny antybakteryjny krem do rąk. To wyjątkowy produkt, który idealnie nawilża i pielęgnuje ręce, a jednocześnie daje efekt niewidzialnych rękawiczek, tworzących na dłoniach film działający antybakteryjnie przez 2 godziny!
Eliminuje 99,9% bakterii,
Nawilża i zapewnia komfort,
Tworzy antybakteryjny film ochronny.
Krem ten zamknięty jest w buteleczce z pompką,jedno kliknięcie wystarcza nam na całe dłonie. 
Pojemność to 100 ml jest bardzo wydajny. Łatwo się rozprowadza i szybko wchłania, nie jest tłusty.
Bardzo ładnie i delikatnie pachnie, a zapach pozostaje na dłoniach na dłużej. 
A ręce są nawilżone i mięciutkie :)
Konsystencja kremu mi przypomina mleczko ponieważ nie jest gęsta a raczej troszeczkę rzadsza.
Kremu mogą używać dzieci od 3-go roku życia, pod naszym nadzorem :)
Idealny w każdej sytuacji, zmieści się w każdej torebce.
Jak dla mnie antybakteryjny krem do rąk ma same plusy i polecam go Wszystkim :)
                                                                                                     Magda ♥ 



19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny taki kremik ;) Dobrze go mieć pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy produkt, jeszcze nic nie mialam z tej firmy, ale najwyższa pora to zmienic:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy ten krem, ja jeszcze nie miałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma ma bardzo fajne produkty, piankę i żel już testowałam :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny krem, dla dzieci idealny będzie. Bakterie znikną w mig :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kosmetyczka, kremu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj przydałby mi się taki, teraz zawsze mam jakiś żelik przy sobie

    OdpowiedzUsuń
  7. kosmetyczka wpada mi wi oko, kremów do rąk nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze mieć taki kremik w torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie ze kosmetyka tez była do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajniutki :) Lubię takie zestawy produktów w kosmetyczkach.

    OdpowiedzUsuń