Naklejki wodne Born Pretty Store i hybrydy Semilac

Witajcie :)
Jak tam był u Was Mikołaj, zostawił prezenty? :)
Ja się pochwalę, że u mnie był ale niestety musiał prezent zabrać bo złe wymiary wziął i sukienka okazała się za szeroka haha ;)
Ale minę i szczęście na buzi mojego synka gdy dostał swój wymarzony prezent widzę do teraz :)
Dzisiaj będzie o naklejkach wodnych, które otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store, oraz o kolejnych hybrydach Semilac.
Jak wiecie to trzecia firma lakierów hybrydowych które używam i ta wypadła najlepiej.
Poprzednie, które Wam pokazywałam we wcześniejszym poście "nosiłam" 3 tygodnie bez żadnych odprysków ani czegokolwiek, nosiłabym dłużej pewnie ale drażnił mnie odrost.
Tym razem u mnie zrobiło się neonowo, to chyba ta pogoda za oknem sprawia że chcę na paznokciach czegoś żywego, ale czegoś mi brakowało więc stwierdziłam że naklejki wodne będą pasować idealnie ale same zobaczcie :)

Naklejki są bardzo łatwe w obsłudze, wycinamy kwiatuszek i zamaczamy w wodzie na kilka sekund. Ja zawsze wyciągam pincetą bo tam mi wygodnie:) Różnią się one wielkością, bardzo mi się spodobały w opakowaniu, ale na paznokciach jeszcze bardziej :)
Lakiery hybrydowe natomiast jakie użyłam do malowania to 042 Neon Raspberry, 033 Pink Doll i 001 Strong White, która jest pod spodem trzech różowych paznokci.

Jeśli podobają Wam się naklejki to znajdziecie je w sklepie w dziale Nail Art,
Pamiętajcie o kodzie URL91 na który otrzymacie 10% zniżki ,a dostawa jak zawsze jest darmowa.
    
Pochwalę się Wam jeszcze prezentem Mikołajkowym którego się w ogóle nie spodziewałam. To cudna paczuszka od Klubu Miłośniczek Pięknych Paznokci.
Jeszcze raz bardzo dziękuję :*
                                                            Magda ♥ 

PS: W zakładce Wymienię/Sprzedam dodałam kilka rzeczy zapraszam jeśli ktoś ma ochotę ;)

25 komentarzy:

  1. przepiękny efekt i sliczny róż;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się naklejki ale też polaczenie kolorystyczne lakierów :) no i mówisz ze tak dobrze się trzymaja... muszę poszperać w necie. ..bo aktualnie uzywam Gelish ale sa dość drogie więc mam niewiele kolorów :)

    Buziaki
    xo xo xo xo


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Słyszałam właśnie że Gelish nie są za tanie :)

      Usuń
  3. Piękne paznokietki i kolorki, uroczy mani po prostu.
    Niespodzianka również fajowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z mikołaja, widać byłaś grzeszna bo przyszedł, ja nie byłam to nie przyszedł do mnie ha. Pazury cudne jak zawsze i te kolorki do zjedzenia dosłownie

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie zarówno kolorystyka, jak i zdobienie - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt końcowy rewelacja! Kolor i kształt paznokci bardzo mi się podoba! Dawno mnie tu nie było, nadrabiam zaległości:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też Klub Miłośniczek bardzo zaskoczył taka przemiłą niespodzianką ;) Piękne pazurki! Sama nie wiem , który kolorek ładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor lakierów ;)


    zostałaś nominowana do Liebster Award : http://joanna-giovanna.blogspot.com/2014/12/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna baza pod naklejkami - mega mi się podoba ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze magicznie i z klasą :D

    OdpowiedzUsuń
  12. naklejki wodne to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajna paczuszka :) Wiele lakieromaniaczek zamawiało na ich profilu tę naklejkę - jeśli ktoś ma poczucie humoru, rozpogodzi mu ona dzień.

    OdpowiedzUsuń