Najlepsza! Ziaja maska nawilżająca z glinką zieloną

Witajcie :)
Oj ostatnio nie mogę się ogarnąć, posty są bardzo rzadko, Was również odwiedzam rzadziej, ale obiecuję że postaram się poprawić i być tutaj i u Was na bieżąco :) 
Maskę o której dzisiaj napiszę używałam po raz pierwszy już jakiś czas temu, ale wracałam do niej ponieważ bardzo mi odpowiada.
To maska nawilżająca z glinką zieloną, skóra sucha i normalna firmy Ziaja.

Wg producenta:
Intensywnie nawilża naskórek.
Glinka zielona nawilżająca - naturalny surowiec z grupy minerałów ilastych, źródło mikroelementów : głównie krzemu (około 35%), glinu (około 13%), żelaza (około 4,5%) ,magnezu (około 3%) oraz wapnia (około 19%).
Przyspiesza regenerację skóry.
Olej Canola - bogaty w fitosterole,tokoferole oraz kwasy tłuszczowe. 
Doskonale odżywia i zmiękcza naskórek.
Glicerydy kokosowe - źródło NNKT bogatych w kwasy omega3 i omega6 niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania skóry. Zapewniają wysoką efektywność ochrony warstwy lipidowej naskórka.
Prowitamina B5 - aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek.
Skuteczenie wygładza naskórek.
Ekstrakt z owoców drzewa Tara - bogaty w oligosacharydy, zapewnia długotrwałe nawilżenie skóry. Tworzy naturalny film wzmacniający barierę hydrolipidową, w efekcie doskonale wygładza naskórek.
Jestem posiadaczką skóry suchej i bardzo się z nią polubiłam. 
To nie jest pierwsze opakowanie, które użyłam i na pewno zostanie ze mną na długo,
Skusiłam się na nią po dobrych opiniach, skłoniła mnie również do tego cena ponieważ kosztuje niecałe 2 złote ;)
Rewelacyjnie nawilża skórę, nie podrażniła, nie sprawiła że skóra była czerwona czy sucha do tego bardzo przyjemnie pachnie.
Dla mnie to maska ideał, na prawdę nie ma żadnych minusów i polecam bo warto :)
                                                                                         Magda ♥ 

34 komentarze:

  1. Używam i bardzo bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej jeszcze chyba nigdy nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam i używam:) Lubię kosmetyki tej marki bo są dobre i niedrogie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię z tego samego powodu co Ty :)

      Usuń
  4. Mnie niestety podrażniła, ale myślę o 2gim podejściu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo nam Ciebie brakowało,ale fajnie,że już jesteś :*
    Maska na pewno warta spróbowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja :*
      Maseczkę wypróbuj polecam :*

      Usuń
  6. Uwielbiam Ziaję i wszelakie produkty, które wychodzą spod ich "ręki" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj też ją kocham! Oprócz nawilżenia świetnie radzi sobie z uspokojeniem wszelkich zmian zapalnych na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam maseczki ziaji , najchetniej je kupuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam, mam nawet jej zapas bo ją uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś ją miałam, jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbialam ziaje, ale ostatnio po co siegam uczula mnie ;/ ostatnio naprawde paskudnie mnie zalatwil ich krem - wiec na razie rezygnuje; a szkoda bo lubilam te maseczke i jeszcze taka zolta; zniechecenie puki co jednak wygrywa ;/

    Dodaje do obs!
    Byłoby mi bardoz milo, gdybys w wolnej chwili zajrzała i do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ją chyba raz, ale serca nie podbiła :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszystkie wersje tych maseczek. Są tanie i rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń