Miss Butterfly mascara lash sensation

Witajcie.
Nie wiem jak u Was, ale mnie listopad bardzo zaskoczył. Mam piękne słoneczko za oknem, jak dla mnie taka pogoda mogłaby się utrzymać jak najdłużej :)
Dzisiaj będzie o tuszu do rzęs, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Verona Products Professional .
To nowa maskara Miss Butterfly, ze strony Verona Products Professional  można dowiedzieć się że ta marka posiada trzy rodzaje tuszu: Lash Sensation, Volume Lashes i Laong Lashes.
 Ja otrzymałam Lash Sensation, więc o nim będzie mowa :)
Wg producenta:
Lash Sensation nowa maskara daje efekt naturalnie podkreślonych rzęs.
A kilka sekund je rozczesuje i delikatnie podkręca. Tusz długo utrzymuje się na rzęsach, nie kruszy się i nie skleja ich.

Tusz mamy w białym bardzo ładnym opakowaniu, z różowymi i niebieskimi napisami. Pojemność jego to 12ml.
Szczoteczka dosyć gęsta, nie jest za duża przez co wygodnie mi się nią malowało. Lekko wygięta, zapach typowy dla tuszu.
Tusz rzeczywiście daje efekt naturalnie podkreślonych rzęs, przy dwóch warstwach  nadal wygląda na rzęsach delikatnie. Jest idealny na co dzień.
Delikatnie podkręca i nie kruszy się w ciągu dnia, nie odciska się na powiekach.
Łatwo się nim maluje dzięki szczoteczce - bardzo lubię takie:)
Bez tuszu:
jedna warstwa:
dwie warstwy:
Tusz można kupić TUTAJ, w cenie 8,99zł
Ogólnie tusz jest bardzo przyjemny, daje delikatny efekt plusem jest że się nie kruszy i nie rozmazuje.
Jak Wam się podoba? Miałyście może ten tusz, znacie go? :)

Zachęcam Was do zajrzenia na stronę Verony, oraz na ich FB.
Dziękuję firmie za możliwość przetestowania tuszu :)
                                                                                              Magda ♥ 


31 komentarzy:

  1. nie miałam , ale widzę że ładny efekt za fajną cenę ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz cudnie wywinięte rzęsy! Zazdroszczę :)
    Efekt bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. za samo opakowanie skusiłabym się:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie drogi, a jaki efekt. Muszę spróbować bo mój tusz, choć kosztował majątek zupełnie się nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku ale masz długie rzęsy, nie znam tej mascary, cena ok może się skusze jak zapasy tuszowe skończę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, efekt świetny, nie spodziewałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale z chęcią poznam, piękne oko, a rzęsy mega długie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. kurka wodna, ale masz rzęsiska!, nie łaskoczą Cie w powieke? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz ładne , długie rzęsy ;) podkreślone tuszem wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super ! już wiem jaki będzie mój kolejny zakup :)


    Zapraszam również do mnie, drugie życie mojego bloga, z tej
    okazji rozdanie z nivea ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy go nie miałam, ale za takie pieniądze warto spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale efekt mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowanie wygląda jak kosmetyk do dzieci ;) ładne rzęsy masz po niej

    OdpowiedzUsuń
  14. Madzia twoje rzęsy bez tuszu wyglądają jak moje po tuszu. Masz rzęsy do nieba

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego tuszu, ale bardzo ładny efekt daje na Twoich rzęsach. ;3
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam taki naturalny efekt na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ pieknie wydłużył, chyba ze sama masz tak fantastycznie dlugie rzesy :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzęsy masz do nieba nawet bez mascary.

    OdpowiedzUsuń