Hybrydy "cudeńka" z Semilac od Diamond Cosmetics

Witajcie :)
Z pierwszymi hybrydami miałam styczność dwa lata temu, gdy w moje ręce wpadł lakier hybrydowy a ja nie wiedząc co to znaczy pomalowałam nim paznokcie i czekałam aż wyschną :D
Poczytałam o tych lakierach i spodobały mi się, więc zakupiłam lakiery Neonail wraz z lampą, po jakimś czasie zmieniłam je na SPN a potem jakoś przestałam je robić do czasu aż zobaczyłam lakiery Semilac :)
Moja kolekcja jest na razie mała bo tylko cztery lakiery, oraz baza i top ale powolutku będę ją powiększać :)
Ze względu na to, że za oknem jesień a ja jej nie lubię postanowiłam że na paznokciach będzie pastelowo i różowo ;) 
Pokażę Wam również pazurki mojej szwagierki :)
Lakiery hybrydowe jakie użyłam do malowania to 003 SWEET PINK i 035 BRIGHT LAVENDER, oraz oczywiście Top i Baza.

A to pazurki mojej szwagierki:) 
Bardzo delikatny brzoskwiniowy kolorek o numerze 102 PASTEL PEACH.
Pokochałam je od pierwszego pomalowania, choć troszkę bałam się całej aplikacji (dawno tego nie robiłam) i tego jak się będą trzymać. Ale jestem zadowolona ponieważ hybrydy mam 10-ty dzień i nic nie odpryskuje, trzymają się rewelacyjnie.
A Wam jak się podobają? :)
Miałyście styczność z lakierami hybrydowymi?
                                                                                  Magda ♥ 

36 komentarzy:

  1. Cudne kolory! Miałam w ten weekend hybrydy. Niestety na moich paznokciach trzymają się bardzo krótko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze jak to możliwe? A ile się trzymają ?

      Usuń
  2. Cudne te fioleciki ... Ja ciągle zastanawiam się nad hybrydami i nie wiem :D Poki co lampę trzeba wymienić na nową.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardzo podobają. Macie pięknie opalone dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za bardzo lubię malować paznokcie, żeby zdecydować się na hybrydę ;-) ale może kiedyś...
    O Semilac'u czytałam wiele pozytywnych opinii ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię, ale się skusiłam może kiedyś ;)

      Usuń
  5. przepiękne kolorki

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolorki ;) nie wiem dlaczego, ale boję się hybryd ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ piekne wykonanie! Jakie slodkie kolorki! Super

    OdpowiedzUsuń
  8. Różowy lakier mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja hybrydy robiłam kilka razy u kosmetyczki. Różowy kolorek wygląda bosko, choć nigdy bym siebie nie podejrzewała, że mi się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kolorki :D Powiedz mi ozdoby na czym lub na co przyklejałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Kochana ja je na żel przyklejam, jeden był do poprawy bo odleciał ale tak to wszystkie trzymają się do dzisiaj a mam je już prawie trzecie tydzień :)

      Usuń
  11. kolory zwłaszcza energetyczne zawsze mile widziane:)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne barwy, dzięki Tobie nie boję się teraz eksperymentować z kolorkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ kusisz tymi hybrydami! Wyglądają przecudnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Pazury boskie, hybrydy wyszły ci tak piękne że patrzę i nie mogę się napatrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczne, hybrydy wciaz mi się marzą ..

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne kolory :D Na lakier z lawendą w nazwie pewnie bym się nie skusiła, gdybym go wcześniej nie zobaczyła.. a ten jest olśniewający ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolory. Zazdroszczę mocnych paznokci. Bardzo bym chciała zrobić sobie hybrydy, ale martwię się o stan mojej płytki.

    OdpowiedzUsuń