Butterfly baza pod cienie

Witajcie :)
U mnie znowu było chorobowo synek pochorował się na całego, więc nie miałam nawet czasu żeby coś napisać. Ale na szczęście już jest w porządku :)
Dzisiaj pokażę Wam bazę pod cienie do powiek Perfect Eyeshadow Primer Butterfly, którą otrzymałam w ramach współpracy z firmą Verona Products Professional.

Co do bazy pod cienie to wcześniej używałam tylko jedną, więc troszkę obawiałam się jak to będzie z jej trwałością ...
Kilka słów od producenta:
 Baza pod cienie do powiek Perfect Eyeshadow Primer Butterfly o wyjątkowych właściwościach, która ekstremalnie przedłuża trwałość makijażu. Wyrównuje koloryt skóry oraz idealnie przygotowuje do aplikacji cieni. Gwarantuje nienaganny makijaż przez cały dzień.

Bazę otrzymujemy w 7ml białej tubce, z czarną zakrętką - opakowanie z czarnymi i różowymi napisami. Jest malutkie więc zmieści się w każdej kosmetyczce.
Baza jest w kolorze jasno beżowym, bez zapachu.
Ma kremową i gładką konsystencję, która wygodnie rozsmarowuje się na powiece.
Mimo początkowych obaw co do trwałości baza spisała się bardzo dobrze.
Cienie trzymają się dłużej niż na bazie, którą dotychczas używałam i nie zbierają się w załamaniach.
Nie podrażnia oka, oraz jest wydajna, niewielka ilość kosmetyku pozwala równomiernie pokryć całą powiekę.
Tubka zapakowana jest w tekturowe pudełeczko na którym jest skład oraz opis.
Jestem z bazy zadowolona, na pewno będzie ze mną długo ponieważ jest wydajna a codziennie też jej nie używam. Jest przyjemna w używaniu i można ją szybko polubić :)

Zachęcam Was do zajrzenia na stronę Verona, oraz na ich FB.
Firmie bardzo dziękuję za możliwość przetestowania tego kosmetyku.
                                            Magda ♥ 

16 komentarzy:

  1. Fajnie, że jesteś zadowolona. Ja mam bazę z Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jeszcze nie próbowałam bazy pod cienie ; gdzieś mam bazę pod makijaż, ale leży sobie , bo nie zauważyłam jakiejś szczególnej różnicy czy ją stosowałam czy też nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do makijażu mam też, ale od jakiegoś czasu rzadko używam :)

      Usuń
    2. Ja nie mam żadnej, ale bazę pod makijaż bym chętnie wypróbowała.

      Usuń
  3. Nigdy nie używałam bazy pod cienie. fajnie że ci się spodobała :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam i muszę przyznać, że rzadko używam bazy pod cienie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio maluję tylko kreskę więc też rzadziej

      Usuń
  5. Na pewno ją wypróbuję, wszystko pięknie opisałaś wiem czego się po tej bazie spodziewać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna baza, jeszcze nie używałam pod ciebie ale czas to zmienić :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej bazy, ale do tej pory wszem i wobec polecane u mnie sie nie spisywaly, wiec moze warto bym sie nia zainteresowala :)

    OdpowiedzUsuń