Nowości

Pokażę Wam troszkę nowości u mnie, które pojawiły niedawno.
Zakupy, prezenty i nagrody które do mnie zawitały :)

Paczuszka od Pachnąca Szafa , nagroda wygrana u nich na stronce.
Książka i pachnące saszetki i zapachy :)

Pachnąca paczuszka od Moniki mixoflife , która mnie zachwyciła  
Same cudeńka i mój ulubiony Adidas :)
I serum do włosów Marion- kupiony.

Płyn micelarny Garnier, kupiłam go bo sporo dobrego się naczytałam i po tym jak moja ukochana Bioderma się skończyła :) Za jakiś czas będzie o nim recenzja :)

Nagroda od Cztery Pory Roku, uwielbiam ich kosmetyki. Więc mam ich zapasik :)

Lakier Orly wygrany na fanpage ORLY, to mój drugi lakier tej firmy. Niedługo coś nim zmaluję :)

Nagroda od Sally Hansen za stylizację paznokci, było to troszkę dawno ale chyba nie pokazywałam zdobień jakie wysłałam :) 
A tu zdobienia :)

Pozdrawiam Was cieplutko :)
                                                                                         Magda ♥ 

29 komentarzy:

  1. Wow, ile cudów :) Zdobienia lakierami SH są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle nowości, zazdroszczę. Śliczne zdobienia. ;3
    Pozdrawiam cieplutko. :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty zdolna jesteś:) Gratuluję nagród:) Śliczny kolor Orly.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ masz zapasik:) Płyn micelarny Garniera używałam i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem sporo tych nowości się u Ciebie nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Delfinki są świetne, ale najbardziej podoba mi się połączenie lakierów pod nimi :)
    Nowości też niczego sobie, lubię oglądać takie posty, zwłaszcza gdy moich w sumie brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały zapas,będę zaglądać i chętnie przeczytam, czy płyn micelarny Garnier zdał egzamin na 6.
    Sama go jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no ile dobroci:) Ciekawa jestem jak się sprawdzi u Ciebie ten plyn micelarny, też rozważałam jego zakup. Będę czekać na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem ci, że to nie troszkę tylko sporo tych nowości :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne nowości, te kosmetyki z serii Cztery Pory Roku są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ci się dużo różności uzbierało ;) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne nowości, miłego używania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ile nowości :) zdobienia mega ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Madzia to będziesz szaleć, ja już ciebie widzę w akcji ha ha

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile wspaniałości :)
    Bardzo mi się podobają zdobienia na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń