INGRID Cosmetics Lakier do paznokci Love Story

Jeśli jesteście ze mną troszkę dłużej pewnie wiecie, że uwielbiam różowe lakiery do paznokci (różowe szminki i błyszczyki również :D) więc się nie zdziwicie iż kolejny śliczny róż pojawił się w mojej kolekcji.
W ramach współpracy z firmą Verona Products Professional, otrzymałam wybrany przeze mnie lakier Ingrid Cosmetics  z serii Love Story 295, cudowny odcień różu w którym się zakochałam :)

To chyba najpiękniejszy odcień jaki miałam do tej pory, słodki, pastelowy bardzo fajnie się go "nosi" :) Buteleczka z lakierem zwraca uwagę dzięki swojej nazwie Love Story zamkniętej w słodkim serduszku.
 Lakier z tej serii ma wygodny, dość szeroki pędzelek którym się bardzo fajnie maluje. Dwie warstwy wystarczą, aby lakier ładnie pokrył paznokieć bez żadnych smug. 
Szybko schnie i trzyma się na paznokciach, u mnie wytrzymał 3 dni bez odprysków. 
Lakier ma 10ml pojemności i kosztuje 5,99 Love Story.

Zachęcam Was do zajrzenia na stronę Verony oraz na ich FB :)

Bardzo dziękuję firmie Verona Products Professional, za możliwość przetestowania lakieru.
                                                                Magda ♥ 

29 komentarzy:

  1. Jaki uroczy landrynkowy :D Totalny słodziak jeśli chodzi o kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię takie słodkości na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W butelce kolor wygląda dość zwyczajnie ale na paznokciach prezentuje się rewelacyjnie! :) Jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajeczny kolor w buteleczce, a na paznokciach klasyczny i piękny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. wybrałam też z tej serii u nich do recenzji ale chyba żółty to mi posłali inne :/ piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor jest przepiękny <3 ostatnio bardzo polubiłam sie z rózowymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny lakier, kolor rewelacja i za taką cenę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny jest rożowy, mnie sie kojarzy nie tyle z landryna co z takim uroczym slodkim rozem, jak rozowa wata cukrowa.. :D mniaam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny lakier, idealnie wygląda na twoich paznokciach :)
    A co do paznokci- zazdroszczę Ci takiej długości *.* Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne i zadbane paznokcie, podoba mi się bardzo kolor lakieru i wzorek

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny. Ja też jestem zakochana w różach, więc co tu dużo mówić - miłość od pierwszego wejrzenia.

    OdpowiedzUsuń