Duet My Secret i nowa współpraca

Witajcie :)
Jak ja nie lubię tej pory roku, jak co roku złapało mnie przeziębienie, które nie może puścić ...
Teraz poszło na krtań, więc mam zapalenie i ledwo mówię, jak co roku czekam już na wiosnę choć do niej jeszcze tyyyyle czasu :)
Chciałam Wam pokazać mały duecik lakierów My Secret, wcześniej chyba nie miałam nigdy lakierów tej firmy, więc otrzymując je byłam ciekawa jak sprawdzą się u mnie :)
Jeden z nich to Hot Colors o numerku 184 Sea Wave, to śliczny turkusik z maleńkimi drobinkami, który pięknie połyskuje na paznokciach.
Drugim lakierem jest Feather Nail Art o numerze 185 to piórkowy top, w którym są białe i czarne niteczki. Na zdjęciu jest jedna ich warstwa i myślę, że to wystarczy aby efekt był bardzo fajny. Łatwo się go zmywa,a przy noszeniu nie haczy.

Lakiery mają krótkie, ale średniej szerokości pędzelki. Szczerze na początku dziwnie mi się malowało z powodu właśnie tego krótkiego pędzelka, ale szybko się przyzwyczaiłam.
Turkusik ładnie kryje, dwie warstwy wystarczą i paznokcie są idealnie pokryte lakierem, nie ma żadnych smug.
Nie chciałam pokrywać wszystkich paznokci piórkowym topem więc pomalowałam nim tylko dwa, a na resztę dodałam małe ćwieki :)
Całość pokryłam Topem Sally Hansen.
Mam nadzieję ,że efekt Wam się spodoba :)
Lakiery wysychają dość szybko, na paznokciach miałam je 4 dni, bez odprysków, ścierania się końcówek, zmieniłam je na inny kolor :)

Niedawno udało mi się nawiązać współpracę z Verona Products Professional, bardzo szybko przyszły do mnie trzy produkty:
Lakier do paznokci Love Story nr 295,
Tusz do rzęs Miss Butterfly,
Baza pod cienie do powiek Butterfly.
Już niedługo będzie o nich bliżej :)
                                 
                                                                                          Magda ♥ 

22 komentarze:

  1. Śliczne lakiery :). Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier piórkowy bardzo fajnie prezentuje się na paznokciach :)
    Gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kolorek cudny, gratuluje współpracy. I dużo zdrówka dla ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sea wave bardzo ładny, jednak tych piórkowych lakierów nie lubię ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło pięknie :)
    Gratulacje, napisz jak spisują się prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo dobrze mi znany bo sama mam taki sam :P I miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten turkusik jest boski! ♥
    Udanych testów! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niebieski ładny, ten piórkowy mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny efekt końcowy, śliczne paznokietki i bardzo zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo zdrówka, jak zawsze efekt na paznokciach imponujący :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny niebieski lakier i świetny ten ciekawy efekt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny efekt dały te lakiery :)) Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne paznokcie, śliczny kolor :)
    Gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny efekt końcowy i ten piórkowy jako uzupełnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Turkus jest piękny. Drugi lakier nieco dziwny, ale dość ciepło wygląda.

    OdpowiedzUsuń