Antybakteryjny żel do rąk OsmozaCare

Witajcie :)
Dzisiaj będzie o Antybakteryjnym żelu do rąk bez spłukiwania z naturalnym ekstraktem z grejfruta, który dostałam w ramach współpracy od firmy OsmozaCare .

Antybakteryjny żel do rąk skutecznie eliminuje 99% bakterii i wirusów.
Pozwala przestrzegać zasad higieny zawsze i wszędzie: w domu, w pracy, w podróży i w szkole.
Idealny do stosowania w codziennym życiu. Nie wymaga spłukiwania. Działa szybko i pozostawia skórę czystą i odświeżoną.
Testowany dermatologicznie.

Żel bardzo polubiła moja rodzinka, jest bardzo wydajny i szybko się wchłania.
Ma bardzo przyjemny grejfrutowy zapach.
Jest on bezbarwnego koloru, nie jest takim gęstym żelem a raczej troszeczkę lejącym przy czym wygodnie rozsmarowuje się go na dłoniach.
Dezynfekuje i oczyszcza, a po wsmarowaniu go ręce są gładkie i nawilżone ale nie tłuste.
Jest bardzo wygodny w użyciu, ponieważ buteleczka jest na zatrzask więc żel nie wylewa się z niej.
Idealna na wyjazd, na spacer, wycieczkę zmieści się do każdego plecaka czy torebki :)
Żel jest dostępny TUTAJ, wyszczególnione są sklepy gdzie dostępne są produkty OsmozaCare jak i allegro.
Więcej na temat produktów OsmozaCare możecie dowiedzieć na ich stronie OsmozaCare.pl oraz na FB.



Dziękuję firmie OsmozaCare za możliwość przetestowania kolejnego rewelacyjnego produktu, którym był żel. W kolejnych postach będzie o zawartości kosmetyczki OsmozaCare :)

                                                                                                                 Magda ♥ 


15 komentarzy:

  1. Uwielbiam zele antybakteryjne, ale teraz używam z Rossmana. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się taki- zdecydowanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takimi żelami. Zawsze mam uczucie klejących się łapek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatna rzecz zwłaszcza w takim okresie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się zaopatrzyć w taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znalazłam jeszcze swojego ideału, może OsmozaCare nim będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale słyszałam już o nim.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy tego typu żelu

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki żel to dobra sprawa. Zawsze go noszę w torebce :) (tylko z innej firmy)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdarza mi się używać takich specyfików, ale tego konkretnego nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię owocowe zapachy. Skoro nie wymaga spłukiwania, to jest dobry na podróż :)

    OdpowiedzUsuń