Śliczna płytka od Born Pretty Store

Uwielbiam oglądać na Waszych blogach zdjęcia zdobień z użyciem stempli, zawsze są równe , piękne ... ach idealne :)
W ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store dostałam śliczną płytkę , wzorki nie wyszły takie jak chciałam bo mój stempel jest mały i do niczego :/
Więc muszę koniecznie sprawić sobie duży stempel :) Ale wracając do płytki :)

Bardzo spodobały mi się wzorki na niej, dlatego ją wybrałam.
Jest ona zabezpieczona niebieską folią, która chroni przed zarysowaniami.
Po ściągnięciu folii wygląda tak. Na płytce znajduje się  8 wzorów. 
5 na całe paznokcie i 3 znaczki.
Wybrałam wzorek na całe paznokcie, choć może mając taki stempel jak mam nie powinnam, jednak nie mogłam się powstrzymać ;) 
A tak prezentuje się całość :)
Do zdobienia użyłam koralowego lakieru Manhattan, białego Sally Hansen nr 500, oraz do pieczątek Wibo efekt matowego piasku, na wierzch nałożyłam top coat Golden Rose.
Jeśli podoba Wam się płytka znajdziecie ją w sklepie w dziale Nail Art, o tutaj http://www.bornprettystore.com/nail-stamp-template-exquisite-arabesque-floral-pattern-qa65-p-12025.html w cenie 2,99$ . 
Pamiętajcie również o kodzie URL91 na który otrzymacie 10% zniżki, a dostawa jak zawsze jest darmowa.
                                        Magda ♥ 

27 komentarzy:

  1. Ale pięknie odbiły się te wzory. Cudne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tą płytkę i bardzo lubię. A wzór pięknie się odbił...nie wiem, o co Ci chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo mi się wydaje że niedokładnie i w ogóle :D

      Usuń
  3. Jeszcze nie próbowałam. Świetne wzorki, muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie Ci to wyszło ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż czasami żałuję, że pozbyłam się swoich płytek.

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt super

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wzór. Zazdroszczę takich ładnych długich pazurków :))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna jest ta płytka bardzo mi się podoba a i Twoje mani jest niczego sobie :) Na Fb pisałam Ci w sprawie stempla dużego więc sobie poczytaj i odezwij się :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam tą płytkę i ostatnio też nią stemplowałam :) bardzo ją lubię i twoje zdobienie bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cóż mogę napisać, po prostu mistrzostwo świata!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej ! Ale piękne wzoreczki są na tej płytce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne te wzorki na tej plytce sa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiedziałam, ze coś takiego istnieje.. Wzorki wyglądają ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudowne wzorki! I jak pięknie wyglądają na paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się podobają, efekt końcowy rewelacja! Fajne wzory na tej płytce;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wzorek bomba. Podoba mi się odcień lakieru z Manhattanu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki boski wzorek. Płytka widzę że się sprawdza, bo pazurki cudne wychodzą

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie nie umiałabym odpowiednio użyć tych płytek, czarna magia.

    OdpowiedzUsuń