Nowości, paczuszki, zakupy

Witajcie :)
Ostatnio nie wyrabiam się z niczym, synek poszedł do 0-ki i powinnam mieć więcej czasu, ale jakoś jestem ciągle w biegu.
Chciałam pokazać Wam sierpniowe paczuszki, zakupy :)
Nagroda z Cztery Pory Roku za pazurki, które pokazywałam Wam w ostatnim poście :)

Mój pierwszy lakier Essie, wygrany na Nocanka.pl, o ślicznym kolorku ale o nim w innym poście :) Dobrałam sobie jeszcze laminowania do włosów z Marionu.

Nagroda za paznokcie z Essence, również pokazywałam je w ostatnim poście.

Jeszcze jedna wygrana, ale tym razem za paznokcie u rąk na Klub Miłośniczek Pięknych Paznokci ;)

Nagroda z OsmozaCare,  kosmetyczka z cudowną zawartością, którą pokażę Wam w kolejnym poście.

Oraz dwa produkty, które otrzymałam w ramach współpracy właśnie z OsmozaCare :)
Bliżej o nich już niedługo :)

Nagroda z Lumene, troszkę na nią czekałam ale za to w gratisie otrzymałam krem, maskę i sorbet do ust gratis :)

Prezencik od szwagierki, puder z Biochemia Urody, pokażę Wam go bliżej w jednym z kolejnych postów. 

Eveline Multifunkcyjne serum do rzęs, słyszałam o nim wiele dobrego i stosuję go od 2 tygodni.

Na koniec zakupy w drogerii Natura :)

I zahaczyłam o Golden Rose, nie mogąc zdecydować się na matowy lakier - tyle pięknych, wzięłam bezbarwny mat :)
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :)
A jak Wasze paczuszki, zakupy? Znacie coś z rzeczy które podałam? 
                                                                                        Magda ♥ 

27 komentarzy:

  1. Piękne zestawy gratulacje.
    Znam kosmetyki Lumene i bardzo je lubię, dodatkowo wychwyciłam na zdjęciu Lakier Essence też mam kilka w swojej kolekcji .
    Pozdrawiam kochana serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Jeśli chodzi o Lumene miałam styczność wcześniej tylko z tuszem :)
      Buziaki kochana :*

      Usuń
  2. Świetna ta wygrana z Essence! I super paczka od Lumene. Bardzo sobie chwalę tę markę. Nie wiedziałam jednak, że dotarła już do Polski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ile tego :). Świetne nowości.

    OdpowiedzUsuń
  4. same dobroci, bedziesz miała co testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile cudności, życzę miłych testów i z miłą chęcią przeczytam Twoje opinie;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Same ciekawe kosmetyki, gratulacje tylu wygranych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej jestem ciekawa magnetycznego topu z essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas pewnie przyjdzie na niego czas :D

      Usuń
  8. Nazbierało Ci się tego ;) super ;) gratuluję ;) ja to już w ogóle nie wyrabiam z czasem :) a teraz jeszcze córa już się rozchorowała ehhhh :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mój synuś też się pochorował niestety :/ Zdrówka dla małej

      Usuń
  9. Szczerze zazdroszczę nagrody z OsmozaCare. Wszyscy uwielbiamy wizyty kurierów i listonoszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale dobroci :) Laminowanie Marion to bardzo fajny produkt, tylko wersja różowa ma odrobinę słabszy skład niż niebieska :) Ale też jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba też się wreszcie skusze na jakiś lakier Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same dobroci, miłego testowania życzę. Mój przedszkolak też chory a teraz i ja katar złapałam, zdrówka dla Wszystkich!

    OdpowiedzUsuń