Antybakteryjna musująca pianka do rąk od OsmozaCare

Witajcie :)
Niedawno nawiązałam współpracę z firmą OsmozaCare, która posiada w ofercie między innymi  świetne produkty antybakteryjne.
W dzisiejszym poście pokażę Wam Antybakteryjną Musującą piankę do rąk.

Antybakteryjna Musująca pianka do rąk zwalcza drobnoustroje, zapewniając wszechstronne działanie oczyszczające. Odświeża, chroni skórę dłoni i nadaje im delikatność. Jej formuła na bazie D-panthenolu wzmacnia i odżywia paznokcie.
Antybakteryjna pianka pozwala zachować naturalne pH skóry. 
Bezpieczna dla alergików. Nie zawiera parabenów, triklosanu ani soli aluminium.
Nie podrażnia ani nie wywołuje reakcji alergicznych.
Pianka jest bez spłukiwania, jest przyjazna dla dzieci. Mój synek jest nią zachwycony i chętnie po nią sięga ciesząc się i śmiejąc, a dlaczego? Dlatego, że po psiknięciu na rękę pianka musuje - strzela,delikatnie łaskocze i chłodzi, fajne uczucie :)
Ręce po jej użyciu są odświeżone, miłe w dotyku i wg mnie na prawdę czyste, wypróbowałam ją razem z moim 5-letnim synkiem i polecam ją z czystym sumieniem, gdyż nie wywołała żadnych reakcji alergicznych czy podrażnień.
Pianka idealna na każdy spacer ,wycieczkę ,zawsze gdy jest potrzeba umycia rąk. 
Nie pozostawia tłustego filmu, a bardzo dobrze się wchłania i ślicznie pachnie.
Opakowanie to buteleczka o pojemności 50ml, które zmieści się do każdej torebki :)
Pianka dostępna jest TUTAJ.
Więcej na temat produktów OsmozaCare możecie dowiedzieć się na stronie Osmozacare.pl  FB
 
Bardzo dziękuję firmie za możliwość przetestowania pianki, która z pewnością zagości u nas w domu na stałe :)
W jednym z kolejnych postów będzie o Antybakteryjnym żelu do rąk jak i o cudownej zawartości kosmetyczki, którą wygrałam na profilu FB OsmozaCare.
                                                                           
                                                                                                        Magda ♥ 


27 komentarzy:

  1. Ale Twój syn ma piękne oczy! :) Czaruje wzrokiem.
    Pianki nie znam, ale super, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      A pianka na prawdę bardzo fajna

      Usuń
  2. wygląda ciekawie.
    Fajny synek, przystojny chłopak wyrosnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny produkt, mojemu synkowi też by się podobał. Do torebki fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Musuje, strzela , łaskocze ;) toż to super zabawa dla dzieci ;) nie dziwię się, że mu się podobało ;) fajnie, że pianka się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna pianka na wyjście z dzieckiem z domu. I te atrakcje strzela, łaskocze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukam czegoś do higieny rąk podczas podróży, chyba znalazłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka atrakcyjna pianka! :)) jeszcze się nie spotkałam z takim produktem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ja również wcześniej nie spotkałam się z takimi produktami :)

      Usuń
  8. Ja mam już swoich ulubieńców, są to żele antybakteryjne z BBW. Ale taka pianka też musi być bardzo fajna :)
    Ale Twój Syn ma oczyska! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy się z nią nie spotkałam, ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam takiej pianki, a widzę,że jest świetna, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń