Recenzja odżywki Revitalash Advanced

Odkąd pamiętam bardzo chciałam mieć długie rzęsy, ale sztucznych nie lubiłam i nie potrafię dobrze przykleić ucieszyłam się że dzięki Revitalash Advanced moje rzęsy mogą być gęstsze i dłuższe ;)
Minął miesiąc od czasu kiedy używam odżywki Revitalash Advanced, którą otrzymałam w ramach współpracy.
Chciałam więc Wam pokazać efekty po kuracji tą wspaniałą odżywką.

Efekty jej działania i bezpieczeństwo zostało potwierdzone przez 5 niezależnych instytutów badawczych. RevitaLash® Advanced jest przetestowany dermatologicznie, oftalmologicznie, nie wywołuje alergii, nie powoduje podrażnień ani zmian w kolorze siatkówki. Nowa bardziej zaawansowana i gęsta formuła powoduje, że odżywka nie sączy się na powierzchnię oka i można ją bezpieczniej aplikować tuż u nasady rzęs. Testy kliniczne nie wykazują żadnego wpływu na ciśnienie wewnątrzgałkowe oka ani ostrość widzenia.
Produkt stosuje się codziennie na noc, na oczyszczoną skórę wzdłuż linii rzęs (jak eyelinerem) ja stosowałam tylko na górną powiekę.
Po miesiącu używania odżywki osiągnęłam taki efekt, same zobaczcie:)




A tutaj zdjęcia z pomalowanymi rzęsami,tym samym tuszem przed i po kuracji. 


Po 1 miesiącu a już widać efekty, dla mnie Revitalash Advanced jest fantastyczny!
PLUSY:
* odżywka mnie nie uczuliła,
* nie wywołała żadnych podrażnień, szczypania,
* nie odbarwiła tęczówki,
* rzęsy są mocniejsze,
* dłuższe ,
* gęstsze,
* lekko podkręcone. 
MINUSY:
* jedynym minusem to cena, ponieważ nie każdy może sobie na nią pozwolić (np.ja ;))
Cena jej to 330 zł (6 miesięcy kuracji), oraz 250 zł (3 miesiące kuracji)
Szczerze jest na prawdę wydajna, ja otrzymałam 1 ml i mimo używania codziennie przez miesiąc w opakowaniu jest jej jeszcze trochę.
Dostępna jest http://revitalash.com.pl

Ale dziewczyny na Facebooku RevitaLash Polska często są konkursy gdzie można wygrać tą odżywkę jak i inne produkty firmy Revitalash. Jeśli macie ochotę coś przetestować zapraszam Was tam serdecznie :)
                                                                             

                                                                                          Magda ♥ 

23 komentarze:

  1. jeszcze przed miałaś piękne długie rzęsy, więc po jest na prawdę super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny efekt:) ja miałam xlash:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja xlash nie miałam, ale kiedyś byłam ciekawa efektu

      Usuń
  3. Wow! Efekty są naprawdę widoczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena jest wysoka, ale efekty super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Razem z mamą się nad nią zastanawiamy i chyba kupimy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cena troszeczkę odstrasza, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt super tylko ta cena, za wysoka jak dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja ;) pozostaje liczyć na łut szczęścia w konkursach, bo cena nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny efekt, cena nie dla mnie, ale może jakiś konkurs uda się wygrać. ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , na FB Revitalash organizują konkursy :)

      Usuń
  10. Piękne masz rzęsy, ja po innej odżywce efektów brak.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo ja! Cena jest zatrważająca, ale efekty po kuracji boskie! Żałuję, że nie stać mnie na kurację... i że nie miałam przyjemności testować produktu, bo mnie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń