Paczuszki, zakupy, nowości

W lipcu pojawiło się kilka nowości, zakupów u mnie, jak i małe prezenciki ;)
Pokażę Wam kilka rzeczy.
Zapraszam do oglądania :)

Odżywka Mrs.Potter's do włosów suchych i zniszczonych, dostałam ją za ankietę na stronce.
 Jeszcze nie wypróbowana,ładnie pachnie - czeka na swoją kolej ponieważ mam do skończenia dwie inne odżywki.

Perfumki Yodeyma, wybrałam w ciemno ponieważ nie znam ich zapachów.
Wybrałam Freshia, zapach dosyć ładny. Próbki 15ml dostępne TUTAJ, do wyboru damskie lub męskie.

BB Bielenda dostałam je w prezencie od szwagierki :) Znałam je już wcześniej i bardzo lubię.
BB jest delikatne, podkreśla naturalną opaleniznę i fajnie nawilża.


Moja ukochana farba,akurat znalazłam ją w Hebe w promocji. Odkąd doszłam już do koloru jaki chciałam tylko ją używam, ponieważ nie nadaje moim włosom "kurczakowatego"koloru  - to bardzo jasny popielaty blond.


To moje ulubione BB (trzecie opakowanie;)) niedawno Super Pharm miało promocje -40% na kosmetyki Maybelline i Loreal więc mój ulubieniec szybko trafił do mnie.


Cień Maybelline Color Tatoo 24hr, jego również dostałam w promocji w Super pharm, ale raczej używam go jako eyelinera ;)


Marion zabieg laminowania dostałam w prezencie, nie mogę się zabrać do wypróbowania, ale czytałam sporo dobrych opinii na jego temat.

Szminkę Artistry otrzymałam do testu na  stronce Trendini.pl, bardzo fajna, delikatna. Pokażę Wam ją w którymś z kolejnych postów.

Wygrana w konkursie, dopiero przyszła...Mam mieszane odczucia bo lakierów Orly Baked miało być 5 i nie było nic o tym, że to mini. Ale, nie mam żadnego więc jestem nimi oczarowana ;)

Sandałki kupiłam w CCC w promocji, cudnie wyglądają na stopkach i są mega wygodne ;)

Kopertówkę kupiłam u PracowniaTworczaBasiCzarneckiejSobczak, przemiła dziewczyna która szyje takie i inne cuda.Sama dobrałam kolory,ponieważ bardzo mi się spodobały.

Paczuszka od Born Pretty Store zawierała trzy cudeńka, które wybrałam. Piórka pokazywałam w innym poście.
Płytka bardzo mi się podoba,mam nadzieję że się polubimy :)

To by było na tyle jeśli chodzi o nowości u mnie. A jak u Was , macie jakieś nowości?
                                                                           Magda ♥ ♥





28 komentarzy:

  1. Sporo tego :) Zazdroszczę Ci orlątek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze czekam aż dojdą do mnie te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie przyjdą, sporo osób je zamówiło :)

      Usuń
  3. Fajne zakupy:) tez używam Wellatonu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ta kopertówka jaka urocza! Bardzo ładna. O tych perfumach nigdy nie słyszałam/czytałam, ale z chęcią przeczytam Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypełniłam ankietę na odżywkę, ale za późno raczej :D A lakierów Orly zazdroszczę :D + czekam na przesyłkę z BPS :) Wybrałam zestaw do stempli, chyba 12 płytek, albo 16 już nie pamięta. Mam nadzieję, że dojdzie to, co chciałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja czekam na zdjęcia płytek jak przyjdą! :)

      Usuń
  6. Zachwyciła mnie kopertówka !! uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. po jakim czasie dostalas probkę perfum?ja tez zamowilam ale narazie cisza,a gdzies ze dwa tyg minely.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawe nowości, ja własnie o swoich pisałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. całe miasto u siebie oblatałam w poszukiwaniu tego zabiegu laminowania i nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest w kilku miejscach, ale na początku też ciężko było znaleźć tylko na stronie internetowej jak coś

      Usuń
  10. super! najbardziej podoba mi się kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też kopertówka bardzo się podoba. Ale nowości u ciebie, nic tylko szaleć :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kopertówka podoba mi się ogromnie! Kolory są piękne a jakość wykonania marzenie. Jeśli chodzi o kosmetyki, to bardzo lubię Marion i Mrs.Potter's :)

    OdpowiedzUsuń