Ulubione produkty do włosów :)

Witajcie :)
Post miał być wczoraj, ale po 5-tych urodzinkach mojego synka byłam padnięta.
Ale nie o tym :)
Dzisiaj nie będzie o paznokciach, a o włosach.
Zmiana koloru z rudo-czerwonego na blond była troszkę ciężka, po każdym umyciu gdy włosy były mokre przy czesaniu  - ich końce ciągnęły się jak guma. W przywróceniu ich "do życia" pomagały mi kosmetyki, które Wam pokażę choć niektóre dołączyły troszkę później.
Potem doszło przesuszenie  i rozdwojone końce. Wiedziałam, że to moja wina bo dość drastyczne było to moje przejście, jednak chciałam aby jak najszybciej moje włosy, które są gęste i grube wyglądały znowu na zdrowe.
Podcięłam dość sporo końcówki, w ciągu dnia, bądź na noc nakładałam na końce maski, odżywki zostawiając je na włosach do rana, tak samo robiłam z olejkiem do włosów.

 Seria Pantene z olejkiem arganowym. Rewelacyjny zestaw, moje włosy po dłuższym stosowaniu są nawilżone, wygładzone i lśniące. 
Eliksir z olejkiem arganowym jest bardzo wydajny i na prawdę dobry,nie obciąża włosów a je odżywia i zadba o suche końce :)

Tą odżywkę otrzymałam do testowania na wizaż.plnie było wiadomo zbyt wiele o niej. Ale moje włosy ją polubiły, ślicznie pachnie. Dzięki niej bardzo łatwo się rozczesują,wygładziła włosy i mówię Wam ten zapach :D Z tego co teraz wyszło jest to odżywka Fructis Goodbye Damage.

Szampon Joanna Ultra Color System, do włosów blond, rozjaśnionych i siwych. Nadaje włosom platynowy odcień i niweluje żółty odcień włosów.Dla mnie świetny ponieważ fajnie sprawuje się właśnie w tym zwalczeniu żółci na głowie :)

I na koniec moja ukochana szczotka Tangle Teezer, którą kupiłam na stronie ezebra.pl. Dzięki niej szybko rozczesuje włosy suche jak i mokre, nie wyrywa ich, moje włosy nie łamią się.

A tak wyglądają moje włosy teraz :)
Dzięki tym produktom moje włosy w końcu doszły do siebie i są takie jak kiedyś :)
Macie swoich ulubieńców do włosów? A może znacie któryś z używanych przeze mnie? 
              Magda ♥ 

31 komentarzy:

  1. Też używam TT ;) Tylko nie kładź jej ząbkami do dołu,bo się powyginają i nici ze szczotki.

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam szczotkę TT :)
    z pozostałych produktów mam olejek pantine, ale czeka na użycie

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zacząć dbać o słowy, bo moje wołają o pomstę do nieba ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wrażenie, że używając TT moje włosy końcówki nagle zaczęły się rozdwajać

    OdpowiedzUsuń
  5. Odkąd przestałam farbować włosy ich stan bardzo się poprawił. Myślę, że farba wróci do moich łask gdy zacznę siwieć, czyli za długi, długi czas ;) TT mam od niedawna, ale jestem z niej całkiem zadowolona. Ładny wyszedł Ci ten blond :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne masz włoski <3 ach <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje włosy wyglądają naprawdę pięknie i zdrowo.
    Mam zestaw odżywek i szamponów marki Pantene i też bardzo je lubię, moje włosy również ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przeszłam z czarnego koloru włosów na blond, więc znam Twój ból :/ Używam maski Pilomax i uważam, że jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować, lubię nowości :)

      Usuń
  9. W ogóle nie znam tych kosmetyków. Markę Pantene oczywiście znam, ale tych produktów akurat nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydało by się coś do nawilżenia włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się nawilżać jak najwięcej :)

      Usuń
  11. miałam bardzo zniszczone włosy od prostowania, nie było wyjścia, ścięłam , teraz używam właśnie odżywki z testów na Wizażu

    OdpowiedzUsuń
  12. Warto było pocierpieć bo teraz wyglądasz super. Pasują Ci jasne włosy. Też planuję kupić tą szczotkę, ciekawe jak się sprawdzi na moich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a TT myślę że i u Ciebie się sprawdzi :)

      Usuń
  13. Stosuję serię, o której piszesz. Jest dobra, ale osobiście wolę kosmetyki do włosów bardzo zniszczonych z Gliss Kur :) Moje włosy niestety nie są tak piękne jak Twoje, ale zawiniła jedynie moja niesystematyczność.

    OdpowiedzUsuń