To był maj ...

Chciałam pokazać Wam kolejny lakier z colorowo, który mnie zauroczył.
To lakier o nazwie To był maj, z kolekcji Trele Pastele. Bardzo podobają mi się nazwy lakierów, są takie inne, unikatowe i świetnie pasujące do każdego lakieru z osobna.
513 To był maj to śliczny odcień mięty, turkusu. Bardzo podoba mi się ten kolorek, jest taki typowo wiosenny :)





To był maj tak jak i inne lakiery od colorowo szybko schną i bardzo fajnie się nimi maluje.Żadnych zacieków, wystarczą dwie warstwy aby ładnie pokryć paznokcie. 
Ładnie trzyma się na paznokciach, mam go dzisiaj 6 dzień i zaczyna się troszeczkę przecierać na końcach, nie odpryskuje, nie odchodzi. 

Macie w swojej kolekcji ten lakier? :)
                                                                                    Magda ♥ ♥

32 komentarze:

  1. Żałuję, że nie mam tego koloru, jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :) niestety go nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam go, na żywo jeszcze ładniej się prezentuje :)

      Usuń
  3. Mam go! :) Jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda cudownie! :) Piękny kolorek i świetna nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten lakier przepięknie się prezentuje na paznokciach :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go ;) jest przepiękny ;) szkoda tytko, że tak szybko odpryskuje mi z paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze to nie wiem dlaczego, u mnie on trzymał się długo jak i każdy inny z colorowo

      Usuń
  7. Pięknie się mieni :) Lubię tego typu lakiery. Mam dosyć podobny z innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. jest po prostu nieziemski ;O !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, śliczny kolor i do tego tak ładnie błyszczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam go ale bardzo bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny kolor , na twoich paznokciach wygląda oszałamiająco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor i fajnie się prezentuje na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń