DERMEDIC HYDRAIN3 Hialuro skóra sucha

Nigdy wcześniej nie używałam żadnych kosmetyków Dermedic oprócz płynu mincelarnego i byłam ciekawa i zarazem zadowolona, że mogę go wypróbować.
Często zmieniam kremy, maski czy płyny do twarzy chyba że znajdę jakiś produkt, który na prawdę okazuje się dobrym i odpowiednim do mojej skóry.Wtedy zostaje ze mną na dłużej.

Wg producenta:
Krem Dermedic Hydrain3 Hialuro to krem nawilżający o dogłębnym działaniu. Skóra sucha, bardzo sucha i odwodniona.
Przywraca skórze naturalną zdolność nawilżania oraz zatrzymuje wodę w naskórku - kompleks Hydroveg VV - utrzymuje optymalne nawilżenie warstwy rogowej skóry.
Ogranicza TEWL/transepidermalną utratę wody/, zapewniając równowagę hydrolipidową w naskórku. 
Zintensyfikowany system nawadniania skóry - kwas hialuronowy i Urea - odpowiadają za wybitne właściwości nawilżające preparatu i długi czas jego działania.
Nie zatyka porów - nie pozostawia tłustego filmu - doskonały pod makijaż.
Krem znajduje się w szklanym niebieskim słoiczku.
Wg mnie to idealny krem do skóry suchej, jak i mieszanej. Ja takową mam i niestety mam częste podrażnienia, wysuszenia oraz uczucie ściągnięcia skóry.
Krem spełnia swoje funkcje, głęboko nawilża, a skóra twarzy nie jest napięta.
Używam go już jakiś czas i moja skóra nie jest już przesuszona, odżywił ją i mam wrażenie, że jest ona jędrniejsza. 
Jest idealny pod makijaż, nie pozostawia tłustego filmu i bardzo ładnie się wchłania.
Kremu używam na noc jak i na dzień. Jest dość gęsty, wydajny i ślicznie, ale delikatnie pachnie wg mnie tak ogórkowo :)
Nie uczulił mnie, nie podrażnił ale ukoił.
Jeśli masz skórę suchą jak moja to polecam jego wypróbowanie,ponieważ spokojnie można go używać również pod makijaż. 
Krem otrzymałam do testu w Strefie Recenzentki Dermedic.

                                                                               Magda ♥ 
                                                                                   


23 komentarze:

  1. miałam tylko kilka próbek tego kremu, ale już po próbkach wiem, że jest idealny dla mnie;jedyny po którym naprawdę odczuwałam nawilżenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam sporo produktów z tej serii, ale kremu akurat nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się sprawowały ? Ciekawa jestem właśnie innych kosmetyków z tej serii

      Usuń
    2. Ogólnie ok, są u mnie recenzje kremu pod oczy i serum, a niedługo bedzie balsam i maska. Z maski jestem najmniej zadowolona.

      Usuń
  3. ja mam cerę mieszaną, więc nie wiem, czy sprawdziłby się u mnie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On bardziej w stronę suchej tak mi się wydaje

      Usuń
  4. U mnie nie spisałby się bo mam mieszaną ze skłonnościami do tłustej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogórkowy zapach mnie zachęca! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie ogórkowe zapachy. No i przede wszystkim bardzo lubię kremy, które nadają się pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  7. Od niedawna stosuję krem pod makijaż i z miłą chęcią wypróbuję właśnie ten :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda ciekawie, chętnie bym go wypróbowała. Z tej firmy miałam już balsam, micela i peeling, ale kremu jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Godny sprawdzenia muszę kiedyś wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem był świetny, używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dotąd z tej marki miałam tylko micel;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wydaje sie fajny :) ja jeszcze nic z ich firmy nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wydaje sie fajny :) ja jeszcze nic z ich firmy nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam kosmetyków tej firmy, niestety. Jeśli chodzi o ten konkretny produkt, to niestety jestem właścicielką skóry tłustej, więc mnie recenzja nie pomoże.

    OdpowiedzUsuń