Cumel i Kwiaciarka

Dzisiaj pokażę Wam dwa lakiery z colorowo (choć pewnie już je znacie) 
Będą nimi 520 Cumel i 522 Kwiaciarka, które pochodzą z kolekcji KRK.
Cumel nosi nazwę, którą ja mu nadałam :) 
Colorowo organizowało na stronie FB konkurs na nazwy lakierów z ich nowej kolekcji, miały być to nazwy typowo krakowskie.
Cumel, cumelek to smoczek :)
Ta nazwa spodobała się, z czego bardzo się ucieszyłam. Nie mogło więc go zabraknąć w mojej kolekcji.

520 Cumel to śliczny nudziak, który kryje przy dwóch warstwach. Dość szybko schnie i wygląda ... oceńcie same. Mi się podoba, choć troszeczkę obawiałam się jak będzie wyglądał na paznokciach ponieważ miałam podobny lakier i krył przy trzeciej warstwie i nie bardzo chciał schnąć .


Drugi lakier to 522 Kwiaciarka, uroczy różowy odcień który mnie zachwycił jak tylko zagościł na moich paznokciach. Jest bardzo dziewczęcy, uwielbiam takie odcienie różu. Również kryje przy dwóch warstwach i dość szybko wysycha. 
A tak prezentuję się razem, jak dla mnie zgrany duet ;)
Lakiery dostępne są na stronie colorowo.pl , cenie 10,99 .
Pojemność 8 ml.
Jak Wam się podobają? 
                                                                                   Magda ♥ 

44 komentarze:

  1. oba są piękne :)) i cudownie wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Róż więcej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już jak widziałam nazwy tych lakierów to zastanawiałam się co to ten cumel :) Oba kolory mi się podobają i żałuję, że jak była nocna promocja to byłam w pracy i nie mogłam złożyć zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się kilka udało na tej promocji kupić :)

      Usuń
  5. ten mleczny bardziej mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Cumel to twoja nazwa, a Kwiaciarka - moja :) Nie mogło mnie zabraknąć w tym poście, skoro zrobiłaś duet :)
    Jeszcze nie nosiłam Cumla (tak to się odmienia?), czeka w kolejce, ale wygląda ładnie. Kwiaciarka jest słodka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałaś bardzo fajną nazwę do tego ślicznego różu, ja jestem Kwiaciarką zachwycona :)

      Usuń
    2. Mnie też się ten lakier podoba :)
      Pamiętam, że po ogłoszeniu wyników sprawdzałam w necie, co to cumel, bo nie znałam tego słowa ;)

      Usuń
  7. Lakiery tej firmy bardzo mnie kuszą od jakiegoś czasu. Połączenie różu i nudziaka super, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się na nie bo nie dość, że pięknie wyglądają to jeszcze długo trzymają na pazurkach :)

      Usuń
  8. Świetnie wygląda to połączenie. Oba kolory cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  9. oba kolory są śliczne ! :) jakie piękne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny z nich duecik! Róż bardzo mojowy :)
    Masz bardzo ładny kształt paznokci! *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Obydwa piękne, ale ciemniejszy bardziej mi sie podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obydwa piękne, ale ciemniejszy bardziej mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam jeden i drugi i jeszcze kilka z KRK, cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne, jasne kolorki , takie jakie lubię najbardziej ; )) . Masz bardzo ładne pazurki ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  15. Różowy bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie im w duecie :) Mi do gustu przypadła cała kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie ladne, zakochalam sie! I jakie dlugiee:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz piękne paznokcie, zazdroszczę :) Śliczne kolory lakierów do paznokci!
    I ostatnie zdjęcie z wodą jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kolorki, które pięknie wyglądają razem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oba kolory są piękne i doskonale razem współgrają. Śliczne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń