BINGOSPA maska do twarzy + wyniki rozdania

Dzisiaj pokażę Wam maskę, którą jakiś czas temu dostałam w wygranym ShinyBoxie.
Jest to maska do twarzy firmy BingoSpa ze 100% olejem ryżowym.

Opis produktu:
Maska do twarzy BingoSpa zawiera 3% czystego oleju ryżowego oraz kompleks algowy.
Olej ryżowy BingoSpa zawiera kwasy: oleinowy, linolowy, estry kwasu erukowego, gamma-oryzanol, skwalen, oraz bardzo duże ilości witaminy E i tokotrienoli. Duże stężenie witaminy E zapewnia ochronę lipidom naskórka.
Oryzanol chroni równowagę skóry, przyspiesza podziały komórkowe, powstrzymuje procesy starzenia działa pobudzająco na skórę, przyspiesza powstawanie nowych komórek, doskonale chroni skórę przed słońcem, zawiera naturalne filtry UV.

Kompleks algowy BingoSpa wspomaga wszystkie czynniki odpowiedzialne za jędrność, elastyczność, sprężystość i miękkość skóry twarzy.
Maska jest w plastikowym pojemniczku, nie ma pompki, nie miała również żadnego zabezpieczenia. 
Konsystencja żelowo kremowa o ładnym, delikatnym zapachu. Nie spływa z twarzy,  nakładamy ją na 15 minut i zmywamy.
Z moją suchą skórą twarzy mam problemy i boję się nowości, ponieważ często jeśli chodzi o maski po ich nałożeniu odczuwam szczypanie, albo po zmyciu pojawiają się czerwone plamy, swędzenie ... 
Jednak ta maska jest bardzo łagodna, skóra po niej nie była napięta, była miękka, jednak jędrności, sprężystości skóry nie zauważyłam
Jest bardzo wydajna. Nie podrażniła, nie uczuliła i co dla mnie ważne nie ściągnęła skóry, więc myślę że może kiedyś do niej wrócę.

Cena jej około 12 zł, pojemność 120 g
Dostępna TUTAJ
A Wy używałyście kiedyś tej maski? A może macie jakąś swoją ulubioną?

A teraz przejdźmy do wyników rozdania :)
Zestawik lakierów wygrywa:
Zgłoszenie:
Gratuluję i już piszę do Ciebie maila
Dziękuję wszystkim za udział w rozdaniu i  w sierpniu zapraszam na kolejne :)

                                                                                           Magda ♥ 

22 komentarze:

  1. Nie znam tej maski. Raczej jej nie kupię.
    Gratuluję :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Od BingoSpa stronię od czasu ich niewłaściwych reklam... Choć nie twierdzę, że mi foch nie przejdzie i wtedy się skuszę.
    Winszuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze takiej maski ; gratulacje dla zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie prezentuje się ta maska !
    Gratuluję dla Jagodowej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poznałam kiedyś jakąś maskę z tej firmy...lecz inną ;)
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy kosmetyk z tej firmy :)

      Usuń
  6. jeszcze nic nie miałam z tej firmy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie ;-) Dziękuję ! Bardzo się cieszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że nie daje tej jędrności i sprężystości bo wtedy bym na pewno kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tego nie zauważyłam, ale moja skóra też jest dosyć wymagająca

      Usuń
  9. Maska mnie nie kusi.
    Gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Opis maski jest tak zachęcający,że chyba spróbuję i ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opis maski jest tak wyczerpujący,że na pewno spróbuję i ją kupię :)
    aa gratulacje dla Jagodowa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. To smutne, ale coraz częściej poświęcam uwagę kosmetykom przeciwzmarszczkowych. Mam prawie... ekhm.... 30... lat... i sądzę, że dobrze byłoby sięgnąć po produkty 30+. Wszak kosmetyki te są PRZECIWzmarszczkowe, co oznacza, że lepiej zapobiegać niż leczyć.

    OdpowiedzUsuń