Słodko ... pędzelkami :)

W majowej paczuszce od Born Pretty Store oprócz folii transferowej, którą pokazywałam w innym poście były również pędzelki do zdobień, które sobie wybrałam.
W swojej kolekcji posiadałam dwa pędzelki, dlatego bardzo się z tych ucieszyłam.
Zestaw zapakowany różowe etui, składa się z siedmiu części: 6 pędzelków i 1 sondy.





Bardzo dobrze się nimi maluje, jeszcze nie wszystkie próbowałam ale niektórymi z nich wykonałam zdobienie na konkurs Słodkości.





Malowania wzorków cały czas się uczę i bardzo polubiłam te pędzelki, są poręczne, dobrej jakości i przyjemnie się nimi maluje. A ich ilość jest jak dla mnie właściwa.
Jeśli macie ochotę na ich zakup, znajdziecie je w sklepie w dziale Nail art, a dokładnie tutaj:
http://www.bornprettystore.com/7pcsset-high-quality-nail-acrylic-dotting-drawing-brush-p-12308.html   w cenie 5,46$. 
Przypominam, że dostawa jest darmowa a dodatkowo wpisując kod URL91 otrzymacie 10% zniżki.
                                         
                                                                            Magda ♥ 


27 komentarzy:

  1. Świetne pędzelki ;) ja mam tylko jeden :( mani wyszło ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne wzorki Ci nimi wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny manicure! Bardzo mi się podoba. Ja mam 5 pędzli ale jeszcze nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) próbuj i pokaż co wymalowałaś :)

      Usuń
  4. Bardzo fajniutki mani ! :D JA nie mam żadnych pędzelków do pazurków ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pędzelki. Ja jednak nie umiałabym sobie nimi pazurków pomalować, bo czasami słabo mi wychodzi normalnym lakierem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, nauczyłabyś się :) Ja się uczę cały czas, jeszcze średnio mi to wychodzi ale może kiedyś ;)

      Usuń
  6. Śliczne zdobienie! :) kiedyś już miałam zamówić podobne pędzelki, ale wątpię, że wyczarowałabym z ich pomocą coś wiecej niż prosta linia, wiec odpuściłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sobie taki zestaw sprawić - ułatwiłby mi życie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tam pędzelki - świetne zdobienie! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pędzelki, ale jeszcze lepsze zdobienie ;) Muszę sobie jakieś zakupić, bo sondami się troszkę ciężko maluje ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze jakieś nabyc, a pazurki super

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne pędzelki, i super ozdoby zrobiłaś, idzie całkiem dobrze jestem pod wrażeniem:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, kochana skrywałaś talent plastyczny <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie to czarna magia:) gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  14. kusza mnie te pędzelki oj kusza ;) a paznokcie przepięknie zrobione :)) <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam. Ja mam kłopot z pomalowaniem płytki na jednolity kolor, a co dopiero babeczki malować!

    OdpowiedzUsuń