Piasek od AllePaznokcie

W ostatnim poście pokazywałam Wam paczuszkę, jaką otrzymałam w ramach współpracy od AllePaznokcie.
 Pierwszym lakierem, który pokażę na paznokciach jest lakier piaskowy :)





Informacje od producenta:
Nowy trend w stylizacji paznokci!
Lakiery piaskowe to lakiery matowe, które dzięki małym drobinkom dają po wyschnięciu niesamowity efekt piaskowej struktury.
Idealnie kryje płytkę tworząc długotrwałą strukturę imitującą cukrową posypkę. Niepowtarzalny pigment gwarantuje piękny, wyrazisty kolor .
Unikalna, płaska budowa pędzelka sprawia, że lakier bez problemu rozprowadza się na całej płytce paznokcia za jednym pociągnięciem.








Lakier jest w kolorze, który ostatnio bardzo polubiłam :)
O fajnym, dość szerokim pędzelku, dzięki któremu wygodnie się maluje.
Lakier jest  dobrze napigmentowany dzięki czemu dwie warstwy ładnie pokrywają paznokcie i nie są potrzebne żadne poprawki.
Bardzo szybko wysycha, co do wytrzymałości to napiszę o tym, przy lakierze miętowym. Czerwień mam na paznokciach drugi dzień i nic się z nim nie dzieje, a efekt piasku jest widoczny jak na zdjęciach.
Mi się bardzo podoba efekt który uzyskałam, a Wam ? :)

Lakier jest w buteleczce 10 ml i kosztuje 9,90.
A kupicie go TUTAJ .
Na stronie do wyboru macie 20 cudnych kolorów, w tym neonowe :)
Lakiery piaskowe


Chciałam aby pazurki były inne więc dwa paznokcie są w kolorze białym, pomalowane lakierem Sally Hansen nr 300 i przykleiłam naklejki wodne.
Jak podoba Wam się całość ? :)
Miłego dnia
                                                                                                Magda ♥ ♥ 

37 komentarzy:

  1. Świetny kolor :) A pandy urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość wygląda świetnie, ale bardziej od lakieru podobają mi się te słodkie misiaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się i lakier i pandy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo łądnie się ta piaskowa czerwień prezentuje ;D i słodko połączyłas ją z pandaami ;D ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny piasek. Pandy przesłodkie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie kolorystyczne i te słodkie pandy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi się te piaskowe lakiery podobają! A ten ma na prawdę przepiękny odcień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam go jest na prawdę świetny :)

      Usuń
  8. Świetny efekt i świetne zdobienie, słodkie te misie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapoluję na niego, bo bardzo chce mieć czerwień o takiej fakturze. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetnie wyglądają paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło jak zawsze perfekcyjne, a pandy dodały słodkiego smaku do całości ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny piasek i pandy jakie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam piaskowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdradź koniecznie skąd wytrzasnęłaś taką fajną wodną naklejkę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tutaj dokładnie ;) http://allegro.pl/naklejki-wodne-na-paznokcie-kalkomania-nowe-wzory-i4291542153.html

      Usuń
  15. Kolor cudo, przypomina mi piaski pustynii

    OdpowiedzUsuń
  16. Wcześniej nie przepadałam za piaskami w tym kolorze, ale ten jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na swoim Blogu ( http://blogowszystkimevi.bloog.pl ) dziś właśnie pisałam o lakierach od Alle paznokcie i mam średnie uczucia ... moje ocena średnia to 3 / 5 ...testowałam 2 lakiery

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń