Metamorfoza bloga

 Od jakiegoś czasu chciałam, aby mój blog wyglądał inaczej.
Jednakże nie jestem dobra w szablonach i tego typu rzeczach.
Więc napisałam do Weroniki z bloga Loveliness, u której już wcześniej widziałam,jakie piękne metamorfozy robi.
Tak było przed:



Jak jest teraz sami widzicie :)
Nie zdążyłam powiedzieć Weronice, że lubię róż sama to zauważyła i szybciutko przesłała mi szablon i pomogła w innych rzeczach ...
 Jest świetna! Bardzo dziękuję Jej za zmiany, którymi jestem zachwycona :)
                       
                                                                                         Magda ♥ ♥ 

17 komentarzy:

  1. Wow jak tu słodko i różowo :) śliczna metamorfoza.

    OdpowiedzUsuń
  2. prosto, gustownie i słodko ;) super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz, wcześnie jest bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przemiana zdecydowanie na PLUS :) Super wygląda Twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już widziałam u niej na blogu tą metamorfozę, bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz jest dużo bardziej korzystnie. Przejrzyście, eterycznie, ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie teraz u Ciebie, bardzo lubię takie kolorki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Metamorfoza cudowna - kocham zaglądać do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham róż! Nic dziwnego, że i u Ciebie mi się ogromnie podoba. Ja staram się zgłębić samodzielnie tajniki html'a i szablonowych sztuczek. Powoli, małymi kroczkami....

    OdpowiedzUsuń