Flip Flop kameleon na paznokciach

Ostatnio pokazywałam Wam piasek, który otrzymałam w ramach współpracy z AllePaznokcie, dzisiaj przyszedł czas na lakier FLIP FLOP z efektem kameleona.






Informacje od producenta:
Lakier do paznokci dający niezwykłe efekty wizualne pod wpływem zmiany kąta padającego światła. Bardzo atrakcyjny i łatwy do osiągnięcia efekt zmiany kolorów dostępny jest zaraz po pomalowaniu płytki paznokcia. Doskonale sprawdza się na naturalnej płytce, jak również na żelu czy akrylu.
Produkt cechuje wysoka jakość, perfekcyjna konsystencja i doskonała przyczepność.

Pierwszy lakier, który daje tak widoczne i trwałe zmiany koloru.


Jedna warstwa, która na pewno nie jest wystarczająca.

Dwie warstwy:




I warstwy trzy, które według mnie pokazują cały efekt i genialność kameleona. 
Tylko schnięcie jest niestety długie.




I zdjęcie w pomieszczeniu i z lampą - zielone :)



Kolor lakieru zależy od kąta padania światła. Końcowy efekt jak dla mnie jest fantastyczny, starałam się uchwycić te kolorki na zdjęciach.
 Lakier mieni się w kolorach fioletowym, zielonym, niebieskim, natomiast z lampą są całe zielone.
Pędzelek jest długi, wygodnie się nim maluje.
Lakier dość szybko schnie jeśli chodzi o pierwszą warstwę, wygląda na prawdę uroczo.

Lakier dostępny jest TUTAJ , do wyboru są 4 kolory.
Kosztuje 19,99 .

Jak Wam się podoba Flip Flop? :)
                                                                          Magda ♥ ♥ 
   

44 komentarze:

  1. Trzy warstwy to dla mnie trochę dużo ale efekt jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dwie by mogły zostać, ale chciałam spróbować jaki efekt będzie przy trzech :)

      Usuń
  2. Fajny efekt, kolor równiez, czaje się na te lakiery i sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się ;) Są na prawdę efektowne

      Usuń
  3. Przy dwóch warstwach a nawet trzech ten lakier świetnie się prezentuje i zastanawiam się na jego zakupem,przez ten jego wyjątkowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetny ;) uwielbiam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie nie zachwycił niestety ;[

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, lubię tego typu lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to ostatnie zdjecie mega :) pięknie połyskuje na zielono :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś bardzo lubiłam takie kameleonki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt jest piękny, co warstwa to inny odcień. Mi bardzo się podoba :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku świetny lakier ! :) Po dwóch warstwach efekt jest naprawdę magiczny :D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie.
    www.divoces.blogspot.com
    Jeśli mój blog również ci się spodoba to co powiesz na wspólna obserwację? :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie tylko piasek i flip flop zasługują na uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny będzie piasek miętowy ;) Jak dla mnie najlepszy z całej trójki :)

      Usuń
  12. Śliczny jest, uwielbiam to jak się mieni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bajerancki! Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kolorki :)

    PS: O jakie zmiany ci chodziło ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Co do zmian to chciałam przejrzystości, żeby było ładnie, czytelnie i świeżo ;)

      Usuń
    2. Mogę trochę pomóc ale to jeśli będziesz chciała to pisz na maila :)

      Usuń
  15. Do mnie niestety taki efekt nie przemawia :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Bardzo ładny kolorek, podoba mi się!

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny lakier, druga i trzecia warstwa genialny efekt jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie się prezentuje! Jest doskonały dla znudzonych klasycznymi kolorami i fakturami :)
    Pozdrawiam i dodaję bloga do czytnika.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny kolor :D Ja mam mam kameleona nr 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolorek świetny :) tylko szkoda że trzeba aż trzy warstwy :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście sprytny wynalazek :)

    OdpowiedzUsuń