Esotiq Serum powiększające biust

Witajcie :)
Chciałam Wam pokazać serum, które testuję od dłuższego czasu, którego byłam ciekawa ponieważ o kosmetykach Esotiq tylko czytałam na portalach :)


ESOTIQ FORMULA Push Up Breast Serum jest innowacyjnym produktem przeznaczonym do pielęgnacji biustu. Unikalna receptura, o wysokim nasyceniu składników aktywnych powiększa objętość biustu ,ujędrnia skórę i przywraca jej naturalną elastyczność. Zawarty w serum składnik aktywny VoluformTM jest opracowaną we francuskich laboratoriach alternatywą dla lipofilingu. Badania  klikniczne VoluformTM(1%) udowodniły wzrost obwodu piersi nawet o 2 cm, bez zwiększenia obwodu pod biustem. Co oznacza możliwość zwiększenia rozmiaru miseczki (A do B, B do C) już po 4 tygodniach regularnego stosowania. 
Serum znajduje się w eleganckim opakowaniu z dozownikiem o pojemności 100 ml.
Zapach ma bardzo ładny, delikatny ale długo utrzymujący się na skórze, konsystencja raczej gęstsza, koloru białego. Szybko i ładnie się wchłania i jest wydajne.
Mimo,że serum bardzo mnie ciekawiło to zawsze byłam sceptycznie nastawiona do takich kosmetyków, ale postanowiłam go wypróbować.
A ono zaskoczyło mnie pozytywnie, po regularnym stosowaniu piersi są ujędrnione, skóra elastyczna i gładka. Piersi rzeczywiście są troszkę powiększone, ale wydaje mi się że to dzięki temu że zostały przez serum ujędrnione.
Cena jest dość wysoka bo kosztuje 169 zł, przyznam szczerze, że wygrałam serum w konkursie i gdyby nie to pewnie nie mogłabym sobie pozwolić na to aby je kupić i wypróbować.
W Esotiq jest jeszcze kilka innych kosmetyków, które z chęcią bym wypróbowała :)
Próbowałyście któregoś produktu? 


                                                                                             Magda ♥ ♥ 

32 komentarze:

  1. Ooo, takie serum bardzo by mi się przydało. Może nie by powiększyć ale ujędrnić - owszem :D. Obecnie używam kremu do biustu Palmer's. Nie jest genialny ale świetnie pachnie i dobrze nawilża :). Do tego cena jest o wiele niższa bo w okolicach 30/40 zł. Może kiedyś uda mi się kupić i wypróbować to serum :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest niestety wysoka, muszę wypróbować ten o którym piszesz :)

      Usuń
  2. Na spotkaniu blogerek trafiłam los z maską napinającą biust tej marki - już po chwili widać uniesienie - facet jest zadowolony :D
    To serum też bym chętnie wypróbowała, ale ta cena.. ojojoj :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią bym tą maskę wypróbowała :)

      Usuń
  3. Za tą cenę sobie nie kupię, ale chętnie bym wypróbowała ;) ujędrnienie zawsze wskazane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi zachęcająco, lecz ze względu na cenę z całą pewnością go nie kupię. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety cena nie jest zachęcająca :/

      Usuń
  5. trochę drogie, może kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W przyszłości, jak będę bogata, to sobie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja będę bogata to nie będziesz miała co kupić, bo ja splądruję sklepy i wezmę od razu cały nakład! :)

      Usuń
  7. No to Madzia mąż będzie zadowolony jak serum zacznie działać. Cena faktycznie wysoka, ale jak są efekty to może warte ceny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa ujędrniająco i to mi wystarczy ;)

      Usuń
  8. Cena faktycznie wysoka, ale jak działa to warto dołożyć i mieć coś skutecznego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale cena jest dosyć spora pewnie bym nie kupiła go sama :)

      Usuń
  9. Kiedyś nawet się nad tym serum zastanawiałam, ale w końcu stwierdziłam, że ta cena to lekka przesada..

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że widać jakieś działanie ale ta cena jest porażająca jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że ujędrnia co do tego że w opisie powiększa z A na B to hmm nie wiem, ale cena tak wysoka

      Usuń
  11. Nie wierze w takie cuda poza tym mi nie trzeba takich cudów :) Mój były szef ma drugi sklep właśnie esotiq i owszem na promocji można kupić sporo ale tak to ceny maja wysokie a jakość nie za dobra Triumph lepszy :)
    Było kilka klientek co kupiło ten specyfik i niestety ale różnicy nie widziały. Dziś żeby powiększyć biust to się operacje robi.
    A serum jest już przereklamowane Dżoana go reklamowała bo została twarzą Esotiqa ale widzę że już ucichło wszystko. Dzięki temu że wygrałaś to mogłaś wypróbować to serum jednak cena jest zabójcza a znam takie co wierzą we wszystko i oddadzą każdy grosz żeby tylko coś mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak cena jest zabójcza, co do powiększenia to napisałam że wg mnie to przez ujędrnienie. Nie powiem żeby tak było jak jest w opisie na serum że biust powiększa się z A na B , B na C ... przynajmniej tak u mnie nie było.

      Usuń
  12. szkoda że cena jest tak wysoka :( jak sprzedam nerke to sobie kupie ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena po prostu zwala z nóg... Jak dobrze, że ja na wielkość biustu nie narzekam :) Ale ujędrnienie by się przydało... No cóż, znajdę coś tańszego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się to ujędrnienie bardzo spodobało :)

      Usuń
  14. Ja tam na wielkość nie narzekam, wolałabym je nawet jakoś zmniejszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cena faktycznie wysoka, ale jak ktoś szuka skutecznego środka to może warto;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam, że mnie też tego typy kosmetyki zawsze ciekawiły, ale niekoniecznie wierzyłam w ich skuteczność :) No cóż może jednak kiedyś sama będę miała okazję go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nigdy nie korzystałam z kosmetyków tej firmy, ale może się skuszę

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie próbowałam ,jednak dzięki Twojemu opisowi nie będę się bała kiedyś wypróbować i kupić serum.

    OdpowiedzUsuń