Róż i tasiemki

Podczas promocji 49% w Rossmannie skusiłam się na kilka lakierów, wśród nich znalazł się różowy Wibo efekt piasku.
Uwielbiam różne odcienie różu i ten bardzo mi się spodobał :)
Wymyśliłam sobie mani gdzie połączyłam Wibo z jaśniutki różowym Lovely.









Nałożone mam dwie warstwy jasnego różu Lovely, gdy ładnie wysechł przykleiłam tasiemki (jeszcze się uczę co do tasiemek)  i pomalowałam ciemnym różem Wibo. Jedna warstwa, a pięknie pokrył. 
Bardzo fajnie się nim maluje, ma wygodny pędzelek. 
Wzorek mam trzeci dzień i nie ma żadnych odprysków, zarysowań ani nic z tych rzeczy :) 

Jak Wam się podoba ? :) 
 Magda ♥ ♥ 

45 komentarzy:

  1. Genialnie się to prezentuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i jeszcze lepszy wygląd ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sprawa takie połączenie !! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten manicure :). Chociaż paznokcie tylko pomalowane lakierem Lovely również świetnie się prezentują :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Ten róż jest świetny :)

      Usuń
    2. I mi się podoba ;) Uwielbiam róże :)

      Usuń
  5. Reweelacyjnie wygląda to mani :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekniutkie,zwłaszcza pierwszy kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne ;) miałam ochotę na piaski właśnie, ale nie było ;) pięknie to zrobiłaś z tasiemkami , ja też właśnie nabyłam sobie tasiemki i będe próbować co wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to czekam na pazurki z tasiemkami :)

      Usuń
  8. Świetny efekt uzyskałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Różowo-różowe - odlotowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki barbie-manicure, ale podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  11. po prostu cudownie Ci to wyszlo, jestem jak zawsze pod wrazeniem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się obydwa róże, a krateczka piękna i jaka perfekcyjna. Co jedne to lepsze pazury robisz. Pozdrawiam ciepło. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten pudrowy róż zachwyca:O I Twoje pazurki! Piękne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw bo chyba nie doczytałam, albo nie ma inf:P Jaki nr ma prezentowany Wibo?:))

      Usuń
  14. Świetny efekt i fajne kolory wyjściowe, zwłaszcza ten róż pastelowy

    OdpowiedzUsuń
  15. sam róż podoba mi się o wiele bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę w końcu się skusić! :D

    OdpowiedzUsuń