Paczuszki

Już myślałam że kurierzy o mnie zapomnieli, ale dzisiaj zawitało do mnie dwóch z przesyłeczkami.
Mam nadzieję, że jesteście ciekawe co w nich się znalazło ;)
Pierwsza to nagroda z konkursu , w którym brałam udział na Polki.pl, był to konkurs Wielkanocny o temacie " Podziel się pomysłem na wielkanocny manicure i wygraj zestaw od Sally Hansen"
A oto nagrodzona moja praca :)




A nagrodą był zestaw takich cudeniek :)




Druga paczuszka była od Talk Marketing, to była miła niespodzianka ponieważ myślałam, że wszyscy zostali już wybrani a tu dostaję maila że wysłali mi paczuszkę, tak oto zostałam Ambasadorką Tesco.
A w niej 17 bonów na produkty Tesco .


To wszystko jeśli chodzi o dzisiejsze paczki, trzeba zrobić zakupy w Tesco i zacząć testowanie produktów :)
                                                                                
                                                                                    Magda ♥ ♥ 

8 komentarzy:

  1. Zawartość pierwszej paczki świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranych ;-) Zazdroszczę paczuszki z produktami Sally Hansen ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Gratuluję zestawu Sally Hansen! Miłego użytkowania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z wygranych, sama radość z ich otrzymania. Pazurki cudne i nie dziwię się że wygrały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje kochana, wcale się nie dziwię,że motyw Wielkanocny na pazurkach wygrał taką nagrodę-był fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pazurki!!! Z pewnością zmiotłaś konkurencję ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. pazurki zdecydowanie warte nagrody :)) zazdroszcze udzialu w kampanii tesco - mi niestety sie nie udalo :D

    OdpowiedzUsuń