Nudziakowy Lemax

Niedawno zamówiłam paczuszkę na allegro u PROMOTO_PROMOTO , kiedyś już tam zamawiałam i byłam zadowolona więc jak zobaczyłam jakie mają nowe Lemaxy skusiłam się kolejny raz :)
Takie cuda zamówiłam, te które są podwójne poszły na prezent :) A jeden otrzymałam gratis.



Neonki zieleń i żółty pokazałam w poście z ćwiekami TUTAJ, kolejny to nudziak :)
Żeby nie było za nudno dodałam naklejkę wodną ;)






Co do samych lakierów ciężko mi określić ile dni się trzymają ponieważ ja często zmieniam lakier na paznokciach, trzy dni nosiłam i ładnie się trzymały, nie odpryskiwały. Przyjemnie się nimi maluje :)
Macie w swojej kolekcji Lemaxy? Znacie je?
                                               Magda ♥ 

42 komentarze:

  1. mam jeden ,są świetne, mi się trzymał aż 10 dni :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam 15 Lemaxów w swojej kolekcji (w takich buteleczkach) + 3 w innych, takich okrągłych :) Całkiem fajne, chociaż trochę glutowate ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co jestem nimi zachwycona :D

      Usuń
  3. Nie mam tych lakierów ale bardzo mi się podobają. Ten również :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbuję go dorwać od zeszłego roku, ale coś słabo mi idzie. Szkoda, bo jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana w poście jest link gdzie go kupiłam, zerknij :)

      Usuń
  5. Kiedyś, kiedyś - kiedy dopiero zaczynałam swoją przygodę z lakierami... jednymi z pierwszych -lakierów, które używałam były właśnie Lemax'y ;-) Teraz też ich sporo mam w swojej lakierowej rodzince, bardzo przyjemne i tanie lakiery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak lakierki są fajne i do tego tanie :)

      Usuń
  6. Nie znam ich, ale muszę przyznać, że masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne kolory ;) nie sltszalam o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten kolorek bardzo mi się podoba:)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. lakiery są na prawdę śliczne, a kolorek na paznokciach, mimo że w sumie nie w moim stylu to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale on ładnie wygląda na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedyny lakier z lemaxa jaki mam jest odżywką wybielającą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne ;) Marzą mi się te lakiery ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Te nasycone kolorki są super !!!!! :) chcę je wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaszalałaś :) Mam jednego Lemaxa i jest bardzo dobry. Fajne kolory wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  15. KOCHANA ! Strasznie Cię nie lubię !!! Włąśnie złożyłam zamówienie na lakierki :D SKUSIŁAŚ MNIE ! AH

    OdpowiedzUsuń
  16. mialam ten mamurek co pokazujesz,bardzo go lubialam :)
    reszta też swietna

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam kilka lemaxów i są ok, a Ty widzę zaszalałaś ;) suuper będzie dużo malowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakierowy szał :) Super ten Lemaxik wygląda na paznokciach.. a widzę tam jeszcze kilka innych fajnych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. hmm nie pozostaje mi nic innego jak podzielic sie tym postem z siostra lakieromaniaczka:)) Moze sie skusi:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne te neonki ;) mam dwa Lemaxy biały i jasno zielony , ale kuszą mnie te neonki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne kolorki! Nigdy nie miałam lakierów tej firmy, a ten nudziak mi się spodobał i kilka innych też;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znałam tej marki, dzięki Tobie wiem co warto kupić , a widzę ,że Lemaxy warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Madzia ty mi takie pazury zrób ha ha. Kolekcja cudna i paznokcie też :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niby nudziak, ale bardzo ładnie się prezentuje ;) chociaż nie przepadam za takimi kolorkami

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wygląda z tą delikatną naklejką ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładniutki ten nudziak, napis idealnie się wpasował :]
    Mam 2 Lemaxy - pistacjowy i żółty marmurek - uwielbiam je :]

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze nie miałam lakierów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń