Moje starcie z folią transferową :)

Kilka dni temu dostałam paczuszkę od Born Pretty Store, w której znalazła się m.in. folia transferowa.
Nie miałam wcześniej do czynienia z foliami, widziałam tylko jak pięknie prezentują się na paznokciach na innych blogach.
Podchodziłam do niej kilka razy ponieważ nie powiem żebyśmy początki miały łatwe ...




Tłem został jasno fioletowy Lemax i Holo Top z colorowo.pl. Całość pokryłam topem Miss Sporty.


Po nałożeniu dwóch warstw lakieru , czekam aż przeschnie i przykładam folię. 


Po ściągnięciu folii pazurki wyglądają tak :)







Jak Wam się podoba folia? Miałyście kiedyś z nią styczność ? 

Jeśli macie ochotę właśnie na tą to dostępna jest w sklepie w dziale Nail Art  ,za 100 cm płacimy 2,88 $.
O tutaj :
A13 to ta którą pokazałam na paznokciach.

Pamiętajcie, że wpisując kod: URL91 otrzymacie 10 % rabatu na zakupy. 
A każda wysyłka jest darmowa.


                                                                                         Magda ♥ ♥ 

61 komentarzy:

  1. fajnie wygląda ,jeszcze niegy nie używałam takiej foli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze folii ;) czuję , że to coś nie na moje nerwy ;) nie jestem zbyt cierpliwa ;) hihi , ale efekt super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, moje początki również były nerwowe ;)

      Usuń
  3. ekstra musze kiedys spróbować takiej folii na swoje marne pazury

    OdpowiedzUsuń
  4. No no no :) Bardzo elegancko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy folii. Wyszło świetnie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również moja pierwsza styczność z folią. Dziękuję :)

      Usuń
  6. wooow! śliczny efekt, podoba mi się! :) gdzie można kupic taką folię?
    zapraszam na rozdanie! :)
    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w poście stronka http://www.bornprettystore.com/charming-starry-nail-roll-foils-leopard-lacy-arabesque-leaf-glitter-transfer-stickers-paper-p-14556.html :)

      Usuń
  7. Nigdy nie miałam takiej foli,a efekt jest naprawdę wspaniały :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie próbowałam folii transferowej, chciałam kiedyś kupić na allegro ale pisali o dokupieniu jakiegoś kleju czy czegoś takiego i się zniechęciłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest na lakier, wiem że niektóre są właśnie na klej :)

      Usuń
  9. nigdy nie uzywalam, efekt u ciebie ciekawy
    : )Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nigdy nie miałam takiej foli :) obawiam się, że nie mam cierpliwości do takich rzeczy :P
    Ale efekt jest super ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja cierpliwość była na wyczerpaniu ;) Ale się jakoś udało :)
      Dziękuję

      Usuń
  11. Jak na pierwszy raz poszło ci świetnie :) Bardzo efektowne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam już kilka folii a tu wyszło Ci pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie próbowalam nigdy folii, ale widzę,że wiele stracilam-efekt piorunujący!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny efekt, nie wiedziałam że takie folie są na pazurki. Pierwszy raz i pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  15. WHOA aż otworzyłam swe usta i zamknąć nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyszło:) raz robiłam z folia ale efekt mi nie wyszedł za dobrze i zmyłam zanim jeszcze skończyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie było moje jedno podejście, także próbuj dalej niektórym łatwo wychodzi i za pierwszym razem mi niestety nie ;)
      Dziękuję

      Usuń
  17. Piękne pazurki! Mam ten TopCoat z Miss Sporty i jest to zdecydowanie mój ulubiony!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja poszukuje jakiegoś topu, bo Seche Vite strasznie tą folie ściąga i kurczy ;/ u Ciebie pięknie wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ten top z Miss Sporty jest na prawdę dobry :)
      Dziękuję

      Usuń
  19. Fajna sprawa taka folia, ale podejrzewam że najlepiej się sprawdza właśnie na długich paznokciach, ja mam niestety bardzo krótkie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam styczności jeszcze z tym ale ta mi się podoba bardzo, świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię kombinować przy paznokciach, ale folii jeszcze nie miałam :) Wszystko przede mną :) Efekt jest rewelacyjny :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń