Max Factor Clump Defy

Uwielbiam testować różne tusze do rzęs, aby znaleźć tego idealnego na długo albo na zawsze :) Ale niestety niektóre tusze które używałam i którymi byłam na początku zachwycona po niedługim czasie mi przestawały odpowiadać.
Zastanawiałam się czy coś jest nie tak z moimi rzęsami czy jednak tusz stał się suchy, gęstszy (mimo rzadkiego używania ) przez co ciężko mi było je malować, tak było z ostatnim tuszem którego używałam, ale o nim kiedy indziej ...
Tusz, który Wam pokażę używam od 2 miesięcy, chciałam sprawdzić właśnie jaki jest po troszkę dłuższym jego używaniu :)
Max Factor Clump Defy efekt sztucznych rzęs bez grudek.

Opakowanie: beczułkowe, 13 ml pojemności



Szczoteczka silikonowa i wygięta. Jest dość wąska i dociera do każdego włoska dzięki wielu igiełkom. Jak dla mnie jest bardzo bardzo wygodna w malowaniu. 
Bardzo dobrze maluje się nią również dolne rzęsy. 
Konsystencja tuszu jest idealna, zazwyczaj nowe tusze sklejały mi rzęsy ponieważ było go za dużo w opakowaniu.


Opis producenta:
Tusz do rzęs Clump Defy od Max Factor pozwoli Ci na nasycenie rzęs z każdym pociągnięciem szczoteczki aby osiągnąć większą objętość przy utrzymaniu pięknie rozdzielonych i podkreślonych rzęs. Szczoteczka nowej technologii posiada mocne, równo rozłożone włoski, które zapobiegają powstawaniu grudek i otulają rzęsy dając rezultat mega objętości. 

Według mnie:
Tak jak obiecuje producent rzęsy po pomalowaniu są pięknie rozdzielone. Tusz nie skleja rzęs, nie osypuje się.
Dzięki niemu osiągnęłam efekt, którego szukałam i jestem zachwycona. Rozdzielone, pogrubione i podkreślone rzęsy. Do tego według mnie tusz je jeszcze wydłuża.
Szczoteczka wygięta dociera do każdego włoska i podkręca go.

Rzęsy bez tuszu:



Jedna warstwa:




Dwie warstwy:



Oceniając daję mu 10! :)
Jedyny minus to cena tuszu 50 zł, ale często można go kupić w promocji.
Ja kupiłam go w Super Pharm za 34 zł.
Na pewno kupię go ponownie.
                                                                             Magda ♥ ♥ 

37 komentarzy:

  1. też używam tego tuszu i bardzo przypadł mi do gustu, myślę, że na jednym opakowaniu się nie skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego nie miałam, cena faktycznie spora ;( moim ulubieńcem jest 2000 calorie, chociaż dawno go już nie miałam ;) lubię właśnie takie szczoteczki z krótkimi, ale gęstymi włoskami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam 2000 calorie podkręcający i niestety nic nie robił z moimi rzęsami kompletnie

      Usuń
  3. Pięknie się prezentuje ;) Jeszcze tylko taszy mógłby być ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego tuszu. Efekt bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie bomba! Bardzo lubię szczoteczki tego typu, ponieważ łatwiej tuszuję się nimi rzęsy (chociaż nie każda jest idealnie skonstruowana).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również bardzo lubię takie szczoteczki dużych natomiast się boję :D

      Usuń
  6. Nigdy go nie miałam, ale efekt końcowy podoba mi się u Ciebie, może go kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie spróbuję, jeśli znajdę w promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmanie i Super pharm jest dość często w promocji :)

      Usuń
  8. Ale masz długie rzęsy, zazdroszczę, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow,tusz idealny szkoda,że taki drogi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cena troszkę wysoka,ale jest wart swojej ceny :)

      Usuń
  10. Bardzo fajne wydłużenie i rozdzielenie rzęs ;) Efekt bardzo mi się podoba, jednak dla mnie tusz zdecydowanie za drogi ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt przy 1 warstwie jak dla mnie idealny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się całkiem nieźle, chociaż cena dosyć wysoka, no ale to w sumie Max Factor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni raczej takie ceny właśnie mają

      Usuń
  13. Szczoteczka łudząco podobna do lovely Curling pump up:)) Bardzo fajny efekt, przynajmniej rzęsy nie wyglądają jak pajęcze odnóża:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak szczoteczka jest podobna, miałam kiedyś Lovely :)

      Usuń
  14. efekt świetny, rzekła bym nawet, że idealny!! :) tylko ta szczoteczka mnie jakoś odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szczoteczka jest rewelacyjna, polecam :)

      Usuń
  15. super jest ten tusz śliczny efekt na rzęsach
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo podoba mi się:) lubie grubo i dużo tuszu, ten na pewno sie by nadawał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejny kosmetyk ,którego jeszcze nie próbowałam, jak tylko znajdę taki w promocyjnej cenie to na pewno go kupię,bo widzę,że warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. On daje bardzo ładny efekt, dobry tusz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt fajny i w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Madzia to oko to puszczasz do mnie ha ha ma się rozumieć. Też szukam tuszu idealnego i nie mogę znaleźć. Twoje rzęsy wyglądają bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. O wow, wygląda bardzo naturalnie!

    OdpowiedzUsuń