Lemax nowa miłość + Współpraca z AllePaznokcie

Witajcie :)
Na początek pokażę Wam nową miłość lakierową ;)
Starałam się uchwycić jego malinowy odcień na zdjęciach, jednak na żywo wygląda jeszcze ładniej.
Mowa tu o kolejnym Lemaxie, a wszystkie zamówione pokazałam  TUTAJ .
Ja bardzo polubiłam tą markę, jest niedroga ale na prawdę dobrej jakości.
Lakiery świetnie kryją i szybko schną , do tego trzymają się kilka dni bez odprysków, ten który Wam pokażę trzymał się 6 dni.
W 5 dniu zauważyłam, że troszkę ścierają się końce, pewnie by jeszcze wytrzymał ale ja dosyć często zmieniam kolory na pazurkach.
Mają wygodne pędzelki, dzięki którym łatwo się maluje.









W tym kolorku się zakochałam, na żywo na prawdę jest jeszcze ładniejszy.
Na zdjęciu mam dwie warstwy lakieru, nałożone na odżywkę Miss Sporty.
Jak Wam się podoba?


Kilka dni temu nawiązałam współpracę ze sklepem AllePaznokcie.pl , byłam bardzo zaskoczona ponieważ produkty wybrałam w środę, a już dzisiaj otrzymałam paczuszkę.


A w niej do testów otrzymałam 3 lakiery , pisak do zdobień i dwa pilniczki :


Już niedługo pokażę Wam te cuda na paznokciach :)
                                                          
                                                                                                    Magda ♥ ♥ 
                                                                                 



26 komentarzy:

  1. lakiery Lemax są fajne :) mam jeden i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier bardzo fajny. Gratuluję współpracy :*.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lemax piękny !! I gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały kolor! Gratuluję współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lemax ma fajnu kolorek, lakiery z allepaznokcie też ciekawe, ciągle nie moge się zdecydowac jakie zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor, gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marmurkowe leMaxy to prawdziwe cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier piękny, ale te Twoje paznokcie... boskie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bardzo lubię lakiery z lemaxa :)
    Gratuluję współpracy :) pilniczki świetnie się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda ślicznie na twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna jest ta malinka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolorek z połyskiem i fajne drobinki, Nie dziwię się ze zakochałaś się w nim :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne te Lemaxy są :) musze sobie w końcu jakiś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po prostu zakochałam się w tym kolorze -wow :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorek faktycznie piękny ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorek cudny, gratuluje współpracy :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Lemax cudny! Czekam na recenzję pisaka do zdobień! :)

    OdpowiedzUsuń