Kolorowa tęcza i tasiemka

U mnie ostatnio kolorowo, chciałam Wam pokazać co stworzyłam na pazurkach kilka dni temu :)
Do zdobienia użyłam pięciu lakierów, chciałam przetestować kolory lakierów Sally Hansen które przyszły mi w ostatniej paczce :) Choć do zieleni i pomarańczowego koloru przekonana nie byłam, to jednak spodobał mi się na paznokciach.
  Zamiast tasiemek miałam namalować kreseczki,ale pomyślałam że idealnie proste pewnie nie będą więc wykorzystałam tasiemkę ;)












Co do lakierów Sally Hansen to miałam już z nimi styczność ponieważ biały lakier tej firmy jest moim ulubieńcem, to idealna biel dla mnie. Wygodne pędzelki sprawiają,że lakier wygodnie się nakłada i długo trzyma :)
Jak Wam podoba się moje zdobienie? :)

A na koniec coś słodkiego dla Was ;) Miodownik :)



                                                                                Magda ♥ ♥ 

21 komentarzy:

  1. bardzo fajnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakierów z SH nigdy nie miałam. Manicure prezentuje się świetnie :). Ciacho wygląda pysznie :3.

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ;) Optymistycznie! :)
    Miodownik - omomomom <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Uduszę Cię ;) ;);) północ dochodzi a mnie aż ślinka cieknie na widok miodownika!!! śliczne są te kolorki, sama jeszcze nie wypróbowałam, nie mam czasu , niestety córę mam chorą :( próbowałam za to tasiemki i szybko mi odpadają :( i top rozmazał mi ich kolor :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie dobrana kolorystyka, bardzo abstrakcyjny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał ;-) Wyszło świetnie! Genialne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pod wrażeniem Twoich pazurków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. poproszę kawałek :)
    kolorki piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale kusisz tym miodownikiem :)) mniam :)
    a paznokcie świetne!! sama bym z chęcią takie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paznokcie są przepiękne :) Takie kolorowe letnie po prostu świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też chcę tęcze i kawałek miodownika. Tęcza cud, miód malina. Jestem pod wrażeniem Madzia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł i wykonanie, a ciasto pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdobienie bardzo optymistycznie nastraja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale kolorowo, chyba wszystkie mi się podobają choć z reguły pomarańczowego nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super ! chciałabym umieć takie zrobić zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem ZACHWYCONA tymi lakierami, sally hansen szczególnie. Te twoje wzorki przepiękne są, az ciężko uwierzyć, że mozna w domu wyczarować takie pięknotki. Strasznie zazroszcze talentu a jutro lece po sally :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie, tak wesoło, bo kolorowo :)
    Miodownik to jedno z tych ciast, którymi zajada się moja mama ;)

    OdpowiedzUsuń